kaniv.net logo

Веб-камера в центрі Канева


























Головна > Офіційно > З блогів 

прес-конференція з міською владою 05.04.2011

Про освіту.

KanivTV

12 квітня 2011, 09:01

Теги статті:
влада  
Голосів:
3
03

Всього коментарів: 52

Сторінка коментарів: 1
МАРФА

12 квітня 2011, 12:26

IP: 91.124.65.xxx
Рейтинг: 0
Глючит у всех или только у меня? На 7-ой и 11-й минуте..
На сколько я понимаю, денег на ремонты школ нет. Как можно экономить то, чего нет? Родители и так на протяжении всего срока обучения сдают деньги на ремонт классов и школы.
Voland

12 квітня 2011, 16:43

IP: 95.132.93.xxx
Рейтинг: 0
Kanivtv. дякуємо за відео, але прохання в майбутньому контролювати, щоб відео було без глюків.
Лешик

12 квітня 2011, 18:46

IP: 91.90.22.xxx
Рейтинг: 0
"У нас, - каже- є ще одна проблемна школа: це третя"

Ото ви собі господарника вибрали. Він і Костянецьку прикриє. Вибачаюсь - оптимізує.
Але, відверто кажучи, навіть такі радикальні кроки як закриття шкіл, зможуть порушити олімпійській спокій наших городян? Сумніваюсь. Ніхто протестувати не буде. Будете по барах кофе пити. Поки всі школи закриють.
nikolay_dovgiy2011@mail.ru
12 квітня 2011, 19:10

IP: 91.124.118.xxx
Рейтинг: 1
Не можу зрозуміти,як приміщення 2 школи пристосувати під школу мистецтв.Для індивідуальних занять потрібні кімнати по 8-10 кв.м.
clipper
12 квітня 2011, 20:43

IP: 91.124.192.xxx
Рейтинг: 3
Вже звик що і публікації пресконференцій в газетах і самі пресконференції залишають масу запитань без відповідей. Остання не виключення.
Ось деякі з них.
1. Коли мова йшла про збереження автовокзалу для потреб молодіжного центру пан Ніколенко стверджував що як би питання йшло про школи то кошти на ремонт він знайшов би. Зараз як раз питання про школи але грошей як і в першому випадку катма.
2.На ремонт 4 шкіл мер збирається виділити по 3 міліони (грубо). Відомо що фінансування шкіл зменьшено на 2 міліони порівняно з попереднім роком. В попередніх роках я не бачив ремонта хоч однієї школи на вказану суму. Тобто фінансування зменьшуєм а вартість ремонтів збільшуєм. Цікавенька така картинка.
3.Скільки зараз приміщень у 2 школи і скільки з них передаються школі мистецтв? Скільки приміщень які зараз належать школі мистецтв буде передано за обіцянкою мера під молодіжний центр?
За який кошт буде відбуватись ремонт не 4 а 5 шкіл адже приміщення яке будуть передавати школі мистецтв також потрібно ремонтувати?
4. З якого дива громада повинна вірити словам мера про відкритість влади та відсутність коштів у місцевому бюджеті якщо міський бюджет є "державною таємницею"?
Дуже сподобалась позиція пана Ніколенка яка сильное характеризує його ставлення до громади та шлях завдяки якому він став міським головою.
"Як вирішити зберегти 2 школу то і добре мені клопоту меньше бо будете самостійно її фінансувати." Тобто моя хата в цьому випадку з краю. Це як можна розцінити? Як на мене тільки так - ви ніхто і звуть вас ніяк.
Міський бюджет на стіл пане Ніколенко - ми знайдем кошти і на утримання шкіл і на утримання іншого мера якщо ви добровільно складаєте з себе повноваження. Бо саме так можна розцінювати ваші слова.
AleKSandra

12 квітня 2011, 21:16

IP: 91.124.156.xxx
Рейтинг: 1
Зачем привлекать из окрестных сел 120-150 учеников, если своих нечем финансировать? Чушь полная, хоть бы думал что мелет. Сократит расходы на зарплату учителей на 6 млн.-- опять чушь. Поделите эту сумму на колличество учителей в 6-ой школе. А на шесть тыс. квадратных метров плитки деньги есть? А увеличить колличество замов по сравнению с предыдущим мером деньги есть? Вся экономия бюджета за счет наших детей. Позор такому мерину!!!
azk777

12 квітня 2011, 21:21

IP: 91.124.224.xxx
Рейтинг: 0
яяяяя
13 квітня 2011, 10:30

IP: 91.124.86.xxx
Рейтинг: -1
ТУ3
13 квітня 2011, 13:17

IP: 91.124.86.xxx
Рейтинг: -1
Mамочка
14 квітня 2011, 07:50

IP: 91.124.112.xxx
Рейтинг: 1
Свежая идея от Николенко: Жители Канева сами будут (в случае неповиновения) финансировать школы! До этого нам предлагали самим бороться с преступностью, вылавливать бродячих собак, убирать мусор. Что дальше? Как говорил Бендер: "Может Вам и ключ от квартиры где деньги лежат?"
Калина

14 квітня 2011, 09:08

IP: 95.135.57.xxx
Рейтинг: 1
CLIPPER, повністю Вас підтримую. Населення платить податки, в тому числі, й на утримання міської ради. Як роботодавець, що має тверезий розум, чи стали б ви тримати працівника, який не виконує свої обов'язки? Переконана, що ні.
То може, вже час писати міському голові заяву "по собственному желанию"?











ТУ3
14 квітня 2011, 10:36

IP: 91.124.103.xxx
Рейтинг: 0
Канівчани самі "приберуть" владу, а наф**г вона тоді потрібна.
Bulka

14 квітня 2011, 14:01

IP: 192.168.41.xxx
Рейтинг: -2
Уважаемые Господа,
По-моему всё предельно ясно, а именно то, что Коломиец оставил пустую казну после выборов. Что собственно и не мудрено!
Из этой ситуации следует, если начинать говорить о финансировании шести школ - ситуация катастрофическая. И если этого не видно сейчас, то будет видно уже в следующем году.
Я ,например, склонна верить Николенку, так как осмелюсь напомнить , ув. Господа, ЧТО ИМЕННО ОН ПОДНЯЛ МАСЛО-СЫРЗАВОД С КОЛЕНЕЙ, но этого уже никто не вспоминает. И это в то время когда такой гигант , как завод «МАГНИТ»- РАЗОРИЛИ от непрофессионализма управленцев!!! Николенко – ушёл, и что мы видим сейчас?! Производство – на спад, сокращения! Как управленец - он отличный! Или может кто-то скажет, что были более достойные кандидатуры в Каневе на пост мера, а именно толкового управленца? Кто проявил себя как толкового хозяйственника?
Просто на всё нужно время!!! А для вывода города из состояния упадка и подавно.
Я не поддержала бы реформу «оптимизации школ» в одном случае- ВСЕ 6 школ переполнены. НО ситуация обратная, есть наполовину укомплектованные школы, на содержание которых нет денег! Поэтому конечно лучше сделать меньше, но с нормальным ремонтом и хорошим отопление и т.д. Или Вы все забыли как сидели на уроках в верхней одежде, или учили домашние задания при свечах??? Когда раньше училось 4-5 классов на одной параллели, я понимаю 6 школ было кстати? А сейчас какая демографическая ситуация??? Так давай те же сделаем меньше, но качественнее и лучше!!!
Я конечно поминаю что перемены не радуют никого, потому как никто не знает будет ли лучше нашим детям или хуже от этих реформ. Как примут в новых школах? Сколько времени нужно будет на дорогу? Куда девать учителей?
Самое главное в этой ситуации реформы «оптимизации школ», что б была гаранития трудоустройства всего персонала сш№2, так как реформы не должны влечь за собой безработицу. Школ в г. Канев достаточно и деток конечно можно перевести по разным школам, кому куда удобнее и лучше….
Простите, но ещё раз повторю, перемены пугают, но для оновления города их не избежать!!! И это не экономия на детях , а просто комплектация школ на полную загрузку с улучшением условий обучения.

Это лично моё мнение, и я его никому не навязываю.
Donna Roza

14 квітня 2011, 15:16

IP: 91.124.13.xxx
Рейтинг: 2
Bulka, з чого ви взяли, що в цій ситуації головне „гаранития трудоустройства всего персонала сш№2 ?” Для працівників гімназії – і справді це головне. Може Ви здивуєтесь, та для мене набагато важливіше, щоб мої діти, що вчаться в школі №6 повноцінно отримали освіту саме того напрямку, якого обрала я і діти також. Дозвольте нагадати, що школа №6 має статус спеціалізованої школи, прощо зараз люблять забувати у виконкомі, тобто це теж школа новітнього зразка. І мені не потрібна програма, а тим паче вчителі з гімназії та поглиблене вивчення біології (чи що там в2 школі). Не забирали б нашого. Багато сил дітей покладено на вивчення іноземних мов, багато коштів. Гарантій збереження напрямку немає. Залиште в спокої 6 школу. Об ‘єднання поставить хрест на всіх напрацюваннях. Ми обрали школу і хочемо в ній вчитися!
clipper
14 квітня 2011, 15:32

IP: 10.80.30.xxx
Рейтинг: 3
Стовідсотково погоджуюсь з вашою думкою, леді Bulka. Дійсно Ніколенко сильний господарник певно навіть сильніший за Януковича, бо що воно автобаза порівняно з масло-сирзаводом, так - пшик. Треба таки мати великий хист господарника щоб притулившись до більш успішного (багатшого) власника виконувати його розпорядження не забуваючи за себе.
Саме така стратегія господарювання довела колись свою ефективність саме така і використовується зараз тільки багатший власник змінився – на дууууже багатих мешканців нашого міста. Настільки багатих що мадам Болсунова збирається відкривати куточки для дуже повільних особистостей які , певно за браком часу, не встигають нічого купити. Погоджуюсь також що клятий Коломієць настільки спустошив міську казну що там нема і копійчини. Залишилось тільки на встановлення метало-пластикових вікон, тепло-лічильників та утеплення шкіл, А за якийсь там дріб’язок - фарбу, шпалери, лампи, оплату праці, тим хто буде ремонтувати класи, заплатять дууууже багаті батьки. Адже то їх дітей навчають а у них тих грошей – кури не клюють. Як же не погодитись і з тим що шкіл для нашого маленького містечка в нас забагато? Так забагато!!! Он колись було дитячих садочків забагато і вірно зробили що повіддавали їх потрібним як хліб структурам. Зараз садочків вистачає з головою, навіть ще і простору в них вільного досить, а взавтра, як дітей стане більше, Ніколенко побудує новий, адже кошти бігцем біжать до міської казни з податків багатющіх мешканців Канева і їх з головою вистачить на купу садочків. Так само зробимо і з школами. Стільки шкіл нам непотрібно. Он погляньте там чотири закривають, а там дві, а он там аж п’ять і нічого – люди мовчечки собі аплодують і по всьому. Та що там школи – у вишах замовлення зменшили, виші закривають пачками бо в країні вже вісімдесят процентІв доцентІв що на портфель кажуть портфЕель . Нащо більше?!
А за тим обов’язково треба буде розібратись з лікарнею. Бо одна лікарня на один райцентр то невиправдана розкіш!!!! Краще менше та краще !!! - як би каже сам Ленін проcтягуючи руку по під церквою.
А те що мер трохи того плутається у своїх обіцянках та планах то те не від того що він погана людина те від його бажання відгородити нас від найбільшого лиха на цьому світі – від грошей. І не тільки від них. Адже всім відомо що політика то дуже брудна справа от він бідненький і не дає нам забруднитись а бере весь бруд на себе. Дай Бог йому здоров’я.
azk777

14 квітня 2011, 15:40

IP: 91.124.146.xxx
Рейтинг: 0
http://owalon.com/node/12 Рекомендую прочитати.
Анатолій
14 квітня 2011, 15:41

IP: 91.124.11.xxx
Рейтинг: 0
Bulka, судячи Ваших роздумів, Ви не перевантажували себе вивченням предмету дискусії. Перегляньте тему "Відкритий лист Канівському міському голові..." , і у Вас відпаде багато питань.
kadett

14 квітня 2011, 15:46

IP: 91.124.13.xxx
Рейтинг: 3
Шановна Bulka, у мене таке враження, що чи не Ви бува Вові Курінному текст листа писати допомагали (що він не сам писав, я певен - не його лексикон).
Тут "Я конечно поминаю что перемены не радуют никого" там "Час перемін ніколи не був кращим часом". І тут і там маємо нестримне бажання виправдати дії влади.
"По-моему всё предельно ясно, а именно то, что Коломиец оставил пустую казну после выборов."[b] Ні в якому разі не хочу виправдовати попереднього голову, але щоб звинувачувати людину, треба опиратись на факти. І що ж дає Вам підстави для такої "прєдєльной ясності"? Щоб мати таку впевненність, треба як мінімум мати дані міського бюджету, а нова влада все ніяк не сподобиться його оприлюднити, для нас це залишається таємницею за сімома печатями. Та воно й не дивно, якщо навіть сума грошей, зібрана інвестиційною комісією з підприємців, та сума, зібрана на ялинкові прикраси, на запит депутата Коржова були названі "комерційною таємницею", - такий-собі комерційний проект міськвиконкому під назвою "Йолка".
Стосовно [b]"ИМЕННО ОН ПОДНЯЛ МАСЛО-СЫРЗАВОД С КОЛЕНЕЙ"
буду відвертим, - я не володію достатньою інформацією про той славний період діяльності пана Ніколенка, щоб підтвердити, або спростувати Вашу думку. Проте мушу зауважити, що сирзавод та місто - це не одне і те ж. І перші його кроки на посаді міського голови аж ніяк не радують: спроба ввести цензуру на громадському сайті, руйнування споруди вокзалу, побори з підприємців, непереборне прагнення закрити школи, нехтування законами.
Ви дарма посилаєтесь на демографічну ситуацію в місті. Починаючи від минулого року спостерігається стала тенденція до збільшення народжуваності в Каневі. І вже тепер, щоб влаштувати дитину в дитсадок на наступний навчальний рік, починати "домовлятись" треба було ще пару місяців тому, - дитсадки переповнені. А знаєте, чому? Бо свого часу відбулась така ж "оптимізація" дошкільних навчальних закладів, - теж на демографічну ситуацію посилались. Просто тоді та "оптимізація" не набула такого розголосу, і тепер ми маємо ситуацію, коли місць в дитсадках немає, а приміщення деяких дитсадків займають пенсійний фонд, початкові класи сусідньої школи, чи ще якісь служби та установи. Хочете того ж через кілька років зі школами?
Ви кажете про те, що на утримання шкіл "нет денег". По-перше, того Ви знати не можете, так як не маєте даних бюджету міста (чи маєте?). А, по-друге, з чого Ви взяли, що після "оптимізації" гроші з’являться, за рахунок чого? Будівель не зменшується, отже на опаленні та комунальних платежах не економимо. Вчителів обіцяють не звільняти, отже на заробітній платі теж не економимо. За рахунок чого економія? Вам завтра назвуть суму економії 6, 8, чи 10 мільйонів, а Ви вуха розвісите.
"Или Вы все забыли как сидели на уроках в верхней одежде, или учили домашние задания при свечах???" Але ж, погодьтесь, шкіл тоді не закривали, більше того, - шкіл не закривали навіть у війну, та в голод. Бо освіта наших дітей - це останнє, на чому економити треба.
Діва

14 квітня 2011, 16:41

IP: 78.137.23.xxx
Рейтинг: 0
bulka,а може ви нам ще підкажете,що ж буде в приміщенні бувшого горкому(один з корпусів гімназії),якщо ви так все добре знаєте?Бо щось за нього постійно замовчують,
тато

14 квітня 2011, 17:02

IP: 78.137.23.xxx
Рейтинг: 0
Діва, тільки заради вас - повторюю раніше занотоване...
Bulka

14 квітня 2011, 17:35

IP: 192.168.41.xxx
Рейтинг: -2
Шановна Громадо хочу пояснити:
1. «Donna Roza-Може В-и здивуєтесь, та для мене набагато важливіше, щоб мої діти, що вчаться в школі №6 повноцінно отримали освіту саме того напрямку, якого обрала я і діти також. Дозвольте нагадати, що школа №6 має статус спеціалізованої школи, прощо зараз люблять забувати у виконкомі, тобто це теж школа новітнього зразка.»
Шановна Donna Roza Хочу вам сказати, що я навчалася в цій чудовій школі, але нагадаю Вам що незалежно від статусу в самій школі ЗАВЖДИ є ділення класів по напрямках (- гуманітаний, - математика, фізика, - іноземна мова), тому при поєднанні цих шкіл Ви зможете віддати свою діти у клас з поглибленим вивченням іноземної мови, де вона буде вивчати такі додаткові предмети як Country studying, English literature. Поглиблених класів ніхто не відмінить і педагогів теж не заберуть. Тому це не аргумент.
2. «Clipper Адже то їх дітей навчають а у них тих грошей – кури не клюють.»
Шановний Clipper- це не наша справа, ніхто не заважає Вам заробляти і мати. «А за якийсь там дріб’язок - фарбу, шпалери, лампи, оплату праці, тим хто буде ремонтувати класи, заплатять дууууже багаті батьки.»- скажіть будь ласка чи в інші часи було по-іншому???? І ше питання - чи пам’ятаєте Ви багато ремонтів шкіл , а саме фасадів , дахів, лічильників? Те що я знаю, то був дріб’язковіи поточний «РЕМОНТ»- одне слово, І ВСЕ ЗА РАХУНОК БАТЬКІВ.
« Он колись було дитячих садочків забагато і вірно зробили що повіддавали їх потрібним як хліб структурам. Зараз садочків вистачає з головою, навіть ще і простору в них вільного досить, а взавтра, як дітей стане більше, Ніколенко побудує новий, адже кошти бігцем біжать до міської казни з податків багатющіх мешканців Канева і їх з головою вистачить на купу садочків. Так само зробимо і з школами. Стільки шкіл нам непотрібно. Он погляньте там чотири закривають, а там дві, а он там аж п’ять і нічого – люди мовчечки собі аплодують і по всьому. Та що там школи – у вишах замовлення зменшили, виші закривають пачками бо в країні вже вісімдесят процентІв доцентІв що на портфель кажуть портфЕель . Нащо більше?!»
Шановний ВУЗИ закривають бо не той рівень підготовки, повідкривали комерційних і лише гроші тягнуть з студентів які НІЧОРТА корисного не вчать, а лише через диплом відсиджуються в так званих комерційних ВУЗАХ. А ЗАВТРА це «наше майбутнє» вчить, та лікує НАС та НАШИХ ДІТЕЙ та від свого непрофесіоналізму банкрутує заводи та підприємства.
Щодо шкіл - давайте будемо дивитися правді в очі-найбільший пік народжуваності був в 1982-1984 роках, це коли дітей було по 4-5 класів на паралелі. Зараз - яка тенденція? МОЯ ДУМКА НЕПОХИТНА- краще менше шкіл, АЛЕ якісніших, щоб наші діти вчилися в нормальних умовах!!!
А ТАКОЖ НАГАДАЮ, ЩО ПРИМІЩЕННЯ сш№2 ПЛАНУЄТЬСЯ НЕ ПІД КОМЕРЦІЙНИЙ ЗАКЛАД, А ПІД ТУ Ж ШКОЛУ, АЛЕ МИСТЕЦТВ. Чи ви просто не хочете бачити того, що приріст МАЛОЛІТНЬОЇ наркоманії , алкоголії, сексуальний досвід росте, бо нашим дітям немає куди подітися після школи?? Займати дітей треба не лише знаннями в школі, а й давати їм культурний розвиток, якого в Каневі бракує, нажаль(((
3. «kadett Шановна Bulka, у мене таке враження, що чи не Ви бува Вові Курінному текст листа писати допомагали» Вову Курінного знаю особисто так само як і згаданого нижче Коржова, АЛЕ я не маю ніякого відношення до листа, більше того вперше чую. Вибачте, що розчарувала.
«І перші його кроки на посаді міського голови аж ніяк не радують: спроба ввести цензуру на громадському сайті, руйнування споруди вокзалу, побори з підприємців, непереборне прагнення закрити школи, нехтування законами.»- Щодо вокзалу, так зруйнували, так проблематичний проїзд, але ж КОЛИ ЦЕ ЗА ВАШОЇ ПАМ’ЯТЫ ЩОСЬ В НАС В Каневі СПОРУДЖУВАЛИ- ВІДНОВЛЮВАЛИ, ВТІЛЮВАЛИ НОВЫ ПРОЕКТИ????? Хочеться почути чи Ви заберете свої слова кали це буде доведено до кінця. Критикувати всі можуть, а конкретно щось зробити – немає кому!!!
Щодо поборів з підприємців, послухайте я мою неабияке відношення до них, як і Згаданий Курінний і колись давно Коржов – так от, якщо мені не повірити, то Ви в них запитайте скільки було поборів не в казну, а наприклад сумками накладалось представникам влади , я і міліцію також маю на увазі… То хай жеж краще це буде на велике діло, а не зрозуміло кому.

«Починаючи від минулого року спостерігається стала тенденція до збільшення народжуваності в Каневі. І вже тепер, щоб влаштувати дитину в дитсадок на наступний навчальний рік, починати "домовлятись" треба було ще пару місяців тому, - дитсадки переповнені.»- де ви берете цю статистику в РАГСі ?Це офіційна інформація? Оприлюднюйте докази!
Можливо я достеменно не володію повною інформацією, але погодьтесь позашкільние життя дітей теж важливе!!!
«А, по-друге, з чого Ви взяли, що після "оптимізації" гроші з’являться, за рахунок чого?»- нагадаю, що в школі мистецтв навчання платне, на костюми та оплату праці викладачам, в музичній школі символічна плата теж є на оплату праці вистачає, на ремонт допомоги можливо і попросять у влади та міста. Але ж ці реновації, кращі ніж те, що приміщення гуляють бо ми так звикли вже, і так було останніх 30 років….

clipper
14 квітня 2011, 19:23

IP: 91.124.178.xxx
Рейтинг: 1
Шановна леді Bulka, хочу нагадати вам Конституцію згідно з якою ....
Звісно для цієї держави то не є ЗАКОН.
На відміну від попередньої для якої в питаннях освіти та медецини то таки пунктик хоча податки (які за визначенням беруться і на утримання таких закладів) вона здирає справно і в більший кількості. Може мені не пощастило але за меньших податків мої батьки не робили ремонт в школі за власний кошт та не платили за проведення операцій. Правда тоді мер на "дутій" колимазі не їздив.
Тепер про те що мені ніхто не заважає заробляти більше. Можу сказати тільки одне ви таки певно не з України. Бо як би були землячкою то попитали б у тих людей які зараз вимушені прикривати власну справу - чи не заважають вам шановні заробляти? Певен отримали б вичерпну відповідь.
Про садочки таж сама відповідь - зайдіть якось в найближчий, якщо ви канівчанка, та зробіть вигляд що маєте на меті влаштувати туди дитину.
Певен бажання шукати статистичні дані тихенько помре.
Музична школа повинна існувати то є беззаперечний факт, але не в приміщенні 2 школи. Хоча б з двох причин
1.Я як і ви за якісну освіту переселення знизить якість музичної з тої причини що навчання буде відбуватись в пристосованому приміщенні яке не відповідає всім вимогам до музичних освітніх закладів.
2.Як відомо фізична культура також не є останнім на що потрібно звертати увагу особливо коли медичне обслуговування вивертає кишені не фігурально. Тому давайте в приміщенні 2 школи організуємо спа салон. Матеріальних вигід більше ніж від музичної школи і з
нову таки ж таки - культура. А можна щось для туристів також і прибуток і самоосвіта і імідж для держави.
Скажете - словесні викрутаси. Погоджусь.
Саме словесними викрутасами є намагання довести що освітня та музична школи це одне і те саме бо і та і інша мають назву - школа.
White Pride

14 квітня 2011, 19:24

IP: 95.135.234.xxx
Рейтинг: 0
Горсовєт знову спустив з цепу комісарів інтернету, як було під час виборів.
clipper
14 квітня 2011, 19:35

IP: 91.124.178.xxx
Рейтинг: 0
Не згоден. То вона намагається хоть якось виправдати те що не може бути виправданим, а саме зневажливе ставлення до городян. Ба навіть не так - менеджер шантажує та дурить власника спираючись на вкрадену криміналітетом силу держави.
clipper
14 квітня 2011, 20:36

IP: 91.124.178.xxx
Рейтинг: 3
За моєї пам"яті шановна леді Bulka в нашому місті будували і ГЕС, і Магніт, і вокзал, і кінотеатр, і силу силенну будинків і знаєте щось мені не пригадується щоб з приводу будівництва наприклад ГЕС було "оптимізовано" хоч одну освітню школу. Ось будівництво шкіл памятаю а "оптимізацію" ні. Це в мене певно амнезія? Так ось, тоді коли школи будували а не "оптимізували" сміття на вулицях практично не було а до лікарні йшли без остраху за наслідки такого походу, а з впевненостю що таки будуть лікувати а не "доїти".
Дуже смішить ваше намагання якимось позитивним чином притулити мера до будівництва адже воно відбувається державним коштом тобто за гроші взяті з наших кишень податками. Себто ми як платники податків маємо повне право вірішувати що нам більш потрібно школи чи вокзал. Зрозуміло що в Ніколенко про наші бажання ніхто не питав бо він в очах панів з печерських пагорбів лишень "шістка".Незрозуміло тільки чому в цьому випадку Ніколенко так тягне руку за тих хто тримає його за "шістку". Певно з тої причини що вони дозволяють йому вимагати кошти з городян шантажуючи їх втратою засобів до існування? Не думаю що кадет хоче займатись таким "ділом". Певен що від мафіозних заробітків його нудить. А може він просто "лох"? Га леді Bulka!?
clipper
14 квітня 2011, 21:29

IP: 91.124.178.xxx
Рейтинг: -1
Шановна леді, Bulka, ви пишите:

але нагадаю Вам що незалежно від статусу в самій школі ЗАВЖДИ є ділення класів по напрямках (- гуманітаний, - математика, фізика, - іноземна мова), тому при поєднанні цих шкіл Ви зможете віддати свою діти у клас з поглибленим вивченням іноземної мови, де вона буде вивчати такі додаткові предмети як Country studying, English literature. Поглиблених класів ніхто не відмінить і педагогів теж не заберуть. Тому це не аргумент.

Відтак цілу школу з поглибленним вивченням англійської мови та цілу гімназію маючу гуманітарний навчальний напрямок зміняти на класи з посиленним вивченням англійської та гуманітарні класи. Гадаю що перше та друге то доволі різні речі про що свідчить навіть дискусія депутатської комісії. Відтак намагання поєднання двох неоднорідних речей (схрещення вужа та їжака) народить нікому непотрібного монстра та як мінімум призведе до падіння якості освіти. Тобто до наслідків протилежних тому що ви самі декларуєте.
korzhov
14 квітня 2011, 21:50

IP: 91.124.163.xxx
Рейтинг: 1
Чесно кажучи, не хотів втручатись в цю дискусію. Але було назване моє прізвище, тому хочу висловити свою думку. Стосовно об’єднання шкіл під виглядом оптимізації, то потрібно робити так, як вимагає закон. А згідно закону таке об’єднання є протизаконним. І про це було вказано в листі на моє ім’я від обласного управління освіти. Якщо планується робота школи в дві зміни, це показник того, що шкіл не вистачає. То чому тоді їх закривати. Закриття школи це перша ознака вимирання міста. І про кошти, яких ніхто не шукав, і про однобокість оптимізації, і про те, що така оптимізація потрібна виключно міському голові, вже говорили. Не буду акцентувати на цьому увагу, лише хочу звернутись до Bulka, – будьте об’єктивними. Сирзавод був збудований за кошти власників заводу. До речі збудований без локальних очисних споруд, що знищило всю каналізаційну мережу міста. Хтось зекономив, а все місто страждає. Та й інвестицій місто не отримало. Не бачу ніякої заслуги в цьому підйомі заводу Ніколенком, тим більше, що його ці саме власники і вигнали з заводу за фінансові порушення. Що це означає не буду пояснювати. Тому ефективність менеджера дуже сумнівна. Зате про себе не забував, створивши фірму по збору та перепродажу молока на сирзавод, скуповуючи його за копійки у селян, що призвело до відмови продажу молока на Канівський сир завод.
Тепер стосовно поборів з підприємців. Побори та вимагання з боку Ніколенка є і цим буде займатись прокуратура. А от стосовно того, що носили гроші валізами минулій владі та міліції, то хочу заявити, що ніколи нікому нічого не носив. Як там було з Володею Курінним, то мені не цікаво та й не показово. Може йому подобається платити.
clipper
14 квітня 2011, 21:55

IP: 91.124.178.xxx
Рейтинг: 0
Тепер стосовно поборів з підприємців. Побори та вимагання з боку Ніколенка є і цим буде займатись прокуратура.

Не погана новина.
Діва

14 квітня 2011, 22:17

IP: 78.137.23.xxx
Рейтинг: 0
Тато,дякую за особливе відношення до моєї скромної персони! Ви мали на увазі вашу фразу:"...а самі в затишні кабінети..."Але я просила відповісту Bulka чи Bulku
Діва

14 квітня 2011, 22:34

IP: 78.137.23.xxx
Рейтинг: 0
шановний,korzhov!А як вам вчорашня відповідь освітянам від мера :"то якісь незрозумілі чиїсь відповіді якомусь Коржову..."Тобто лист-відповідь з області для нього немає значення!

www.kaniv.net не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті користувальницьких рецензій,
оскільки вони висловлюють думку користувачів і не є редакційним матеріалом

Сторінки коментарів:



Вхід
Login:
Пароль
Пам'ятати?
Реєстрація
Забули пароль?

Нові теми:

Втрата чоловіка, служба в ЗСУ і материнство: історія бойової медикині Каріни Білик

Росія запускає тисячі ІПСО для дискредитації топпосадовців та ЗСУ, – керівник кібербезпеки СБУ Вітюк

СБУ обіграла російські спецслужби по всіх ключових напрямках, - Василь Малюк

JCfUZQsq

JCfUZQsq

JCfUZQsq

JCfUZQsq

JCfUZQsq

JCfUZQsq

JCfUZQsq

Популярні за тиждень:

Втрата чоловіка, служба в ЗСУ і материнство: історія бойової медикині Каріни Білик [0]

Про що зараз спілкуються:

Весна надії
Мені б тоже цікаво було б послухати пяк вона голосувала?
Коли звітується депутат Черкаської районної ради Горьова Наталія? [2]

slavikf
Те, що сталося після квітня 2019 року нічому вас не навчило
Щодо участі парламентської делегації у щорічній Мюнхенській конференції з безпеки [1]

semko
Та Горьовій буде про що звітувати, аби ще всі депутати так працювали.
Коли звітується депутат Черкаської районної ради Горьова Наталія? [2]

semko
А що молодших та і взагалі нових людей немає? Нам в Місту потрібно енергійного, грамотного, ініціативного місьного голову до 50 років, який хотів і мав сили та бажання трудитися для людей. Хорошу.. [весь]
Канів через 100-98 років [3]

klimenko_2015
ПЕВНО ЩО НАМ ПОТРИБНИЙ АКТИВНИЙ ЗНАЮЧИЙ НАШИ ГРОМАДСЬКИ ПРОБЛЕМИ ХАЗЯЙНОВИТИЙ МУДРИЙ ТА ПРОКАТАНИЙ ЖИТТЯМ ДЯДЬКО З МИСЦЕВИХ, В НИВЯКОМУ РАЗИ НЕ З ЧИНОВНИКИВ КАНИВСЬК.. [весь]
Канів через 100-98 років [3]

Космонавт
Тільки Саня Рябошлик зможе навести порядок в Каневі
Канів через 100-98 років [3]

WayBe
Буду дуже усім Вам вдячний! Зараз це критична потреба, як для мого підрозділу, так і для мене особисто. Дякую, куме! Дякую друзі!
Збори для Володі Буренка [1]

voskresennai
Мій телефон 0938834311
Продам будинок [2]

voskresennai
Доброго вечора. Ви не залишили номер телефону. Цікавить будинок.
Продам будинок [2]

Vlad999
Нехай з Богом спочиває! Вічная пам*ять Герою!
На війні загинув 27-річний розвідник із Канева Руслан Анісімов [1]

Активні оголошення:

Продам
Куплю
Робота
Послуги
Продается дом
Здам квартиру
Послуги
Міняю
Оголошення

Розділи новин:

З блогів
Міські новини
Регіональні новини
Цікавинка
Влада
Податкова
Спорт
Шевченко
Історія
Кримінал
Спортивні новини
Новини
Анонси
Районні новини
Новини району
Вибори
Політика
Флейм
Віка
Космос
www.kaniv.net
Video
Розповіді
Видання
Міські новини, екологія
Нещасний випадок
Статистика
Мистецтво
Долі людські
Транспорт
Війна
Політика, канів
Цікавинка регіональна
Історія, Свято
Обговорення
Дніпрова зірка
Бизнес
Історія, політика
Сміх тай годі!
Наука
Пожежа
Криминал
демократія і авторитаризм
права людини
Обхохочешься блин
Карти
Розваги
Милосердя
Обласні новини
Недільна школа
Міські новини, КУКіМ
Міські новини, зустріч з міським головою
Пенсійний фонд
Новини ринку
Екологія
Торренты
Канівщина,затримано, крадій, ліс
Центр Молодіжних Ініціатив
Телекомунікації
Бізнес
чат, чам
фото

Травень
НдПнВтСрЧтПтСб
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Календар новин     


Правила сайту
Новини
Оголошення
Афіша

© 2006- Рекламна агенція "РЕКЛАМЕРА".
Контакт для розміщення реклами та матеріалів на сайті: (096) 9991699, email: waybester@gmail.com


Інформаційний партнер проекту - "Дніпрова зірка"