kaniv.net logo

Веб-камера в центрі Канева






















Головна > Блоґи > alex_r68 

Релігії та віросповідання

Кожен має право на свободу світогляду і віросповідання. Це право включає свободу сповідувати будь-яку релігію або не сповідувати ніякої, безперешкодно відправляти одноособово чи колективно релігійні культи і ритуальні обряди, вести релігійну діяльність. Здійснення цього права може бути обмежене законом лише в інтересах охорони громадського порядку, здоров'я і моральності населення або захисту прав і свобод інших людей.

Церква і релігійні організації в Україні відокремлені від держави, а школа від церкви. Жодна релігія не може бути визнана державою як обов'язкова.

Конституція України, ст. 35

Апологетика. Слово происходит от греч. корня со значением «защищать», «давать ответ», «оправды­ваться », «защищаться по закону ». В новозаветнее время апология (apologia) — формаль­ная юридическая защита (2 Тим 4:16). Апологетика как часть христианской теологии представляет собой системати­зированное аргументированное рассуж­дение, отстаивающее божественное происхождение и непреложность христиан­ской веры. Ап. Петр призывает христи­ан быть всегда готовыми дать отчет в своем уповании (1 Пет 3:15). В широком понимании апологетика всегда была ча­стью евангельской проповеди.

Христианское мировоззрение ут­верждает ряд четко определенных поло­жений: космос не вечен и сам себя не объясняет; существует Творец вселен­ной; Он избрал определенный народ, от­крыл ему себя, творил среди него чудеса и, наконец, воплотился в человека ев­рейского происхождения в определен­ный исторический момент. Все эти ут­верждения нуждаются в обосновании — а это и есть апологетика. Единственный способ отделить апологетику от веры — отказаться от претензий на истину. На протяжении христианской исто­рии апологетика принимала различные формы. Их можно разделить на субъек­тивную и объективную апологетику.

Апологетика отстаивает ортодоксально-религиозную точку зрения в вопросе о сущности религии, её происхождении, критикует различные атеистические гипотезы происхождения и сущности религии, выдвигает и исследует доказательства истинности бытия Бога, а также основных положений христианской веры.

В рамках основного богословия формулируются фундаментальные основы христианского вероучения, систематически излагаются основания или доказательства, на которых покоится и которыми оправдывается вера христианина в безусловную истину коренных основ христианского учения,критикуется отрицание христианских истин со стороны противо-религиозных и противо-христианских воззрений.

alex_r68

14 березня 2011, 18:57

Теги статті:
Релігії та віросповідання  
Голосів:
3
21

Всього коментарів: 158

Сторінка коментарів: 1
Volodymyr
14 березня 2011, 19:35

IP: 78.137.23.xxx
Рейтинг: 1
На жаль мало хто розуміє, що язичництво - релігія не політеїстична. Це - релігія слів Слова Бога слов"ян як таких, що добре володіли язиком...
Моголи, моголи...
Олекса

14 березня 2011, 20:07

IP: 78.137.23.xxx
Рейтинг: 1
Alex_R68 - ти незгадав РУНВіру
slavikf

14 березня 2011, 21:19

IP: 91.124.211.xxx
Рейтинг: 0
alex_r68, а Ви яких духовних навчальних закладів будете?
double_full_fuck

14 березня 2011, 22:30

IP: 78.137.13.xxx
Рейтинг: -2
А "Блага вість" к какой парафии или религиозной концепции относится?

Slavikf, заведомо извиняюсь за свой ник, по-другому - никак)

Вообще-то, здравомыслящие люди должны понимать что вы, блогер, ваша тоталитарная секта и её тонкая пропаганда на данном ресурсе ни к чему здравому не приведут. http://www.kaniv.net/news.php?p=917&s=0. Так что, уважаемые читатели, постарайтесь избегать всяческих подозрительных церквей в районных домах культуры или вообще в квартирах, благо Свидетели Иеговы переехали из жилого дома (3-я свечка), теперь братья и сёстры обитают на управлении, да и вообще не открывайте двери людям с брошюрками и приятным голосом, они не верят в эволюцию. Аминь!
slavikf

14 березня 2011, 22:35

IP: 91.124.211.xxx
Рейтинг: 0
double_full_fuck, очень даже как: Реєстрація
alex_r68

15 березня 2011, 01:29

IP: 91.124.24.xxx
Рейтинг: -1
<object width="640" height="390"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/nkysj06-nbk&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/nkysj06-nbk&hl=en_US&feature=player_embedded&version=3" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="640" height="390"></embed></object>
alex_r68

15 березня 2011, 01:32

IP: 91.124.24.xxx
Рейтинг: 0
хотів вставити гарний ролік але шось не виходить
alex_r68

15 березня 2011, 01:35

IP: 91.124.24.xxx
Рейтинг: 0
маю вищу богословську освіту. Міжнародний університет "Видение".
alex_r68

15 березня 2011, 01:38

IP: 91.124.24.xxx
Рейтинг: -2
а язичництво політеістичне, тому що воно визнає багатьох, так званих богів.
Олекса

15 березня 2011, 09:59

IP: 94.153.224.xxx
Рейтинг: 2
alex_r68 — говориш навчався в «міжнародному університеті!» — то ти може диверсант?
насторожує...

Такий приклад:
коли почалася війна, то англійці-католики не єдналися з німцями-католиками, німці-протестанти не єдналися з англійцями-протестантами. У них Любов до Вітчизни панувала над Любов'ю до католицизму чи протестантизму: а коли так — то в них головною життєстійкою силою є національні почування.


Ще таке — у всі часи такі люди як ти «з міжнародних університетівтів» багато різного бруду лили на язичників! Навіть таке, що язичники це — чорти з рогами.
Але ж — слово язичник в першу чергу означає — язик-мова, своє- рідне.

Політеїстична, моноістична релігія....
Я знаю таке — те, що завтра зійде Сонце й будуть процеси синтезу і метаболізму вірогідніше, чим те те, що прийде якийсь із «спасителів» й пошле мені манну небесну.

«Мессія»-alex_r68 — Хватить людям пудрити мізки !!!
Олекса

15 березня 2011, 10:04

IP: 94.153.224.xxx
Рейтинг: 1
Ymmi
15 березня 2011, 12:00

IP: 93.72.153.xxx
Рейтинг: 0
Колись у Каневі був Костьол -тепер там знаходиться училище культури .Синагога -тепер музична школа.Спаська церква -тепер на цьому місці стоїть сбергбанк і у красивому маленькому місті люди жили дуже дружно
Олекса

15 березня 2011, 13:01

IP: 94.153.224.xxx
Рейтинг: 0
Ymmi, - так,так (а може й ні) жили дружно — але не завдяки цьому, а в супереч...
Ymmi
15 березня 2011, 13:06

IP: 93.72.153.xxx
Рейтинг: 0
Oleksa .Та все ж таки не так .як тепер.
Олекса

15 березня 2011, 13:24

IP: 94.153.224.xxx
Рейтинг: 0
Ymmi, -з твоїх коментів зрозумів таке — хочеш в приміщенні муз. школи відродити сінагогу, набудувати костелів і т.д. і т. п. І аж тоді — все налагодиться!
Як на мене — повна ахінея!
Ymmi
15 березня 2011, 13:35

IP: 93.72.153.xxx
Рейтинг: 0
Oleksa.Ти мабуть не канівський.тому тобі байдужа історична частина міста.
Олекса

15 березня 2011, 13:40

IP: 94.153.224.xxx
Рейтинг: 1
Черговий раз переконуюсь — особа з подібним ніку Ymmi нічого толкового ненапише. Навіть незнаєш — він це? чи вона?
А може воно робот, а я з ним ще панькаюсь.
alex_r68

15 березня 2011, 20:18

IP: 91.124.111.xxx
Рейтинг: 0
привіт Oleksa. Утебе відношення до життя як у анархіста. язичники іще і дітей у жертву приносили і ті до цього закликаєш. а ти сам де навчався, часом не у вищій партійній школі при цк партії?
alex_r68

15 березня 2011, 20:26

IP: 91.124.111.xxx
Рейтинг: 0
язичники це погани по-українськи. це ті хто багато бреше, але мало робить для свого народу, це ті у кого сьогодні один бог, а завтра другий, це ті, які здають і підставляють своїх друзів і називають це справедливіст`ю
МАРФА

15 березня 2011, 20:53

IP: 91.124.136.xxx
Рейтинг: 0
alex_r68 Да Вы полную ахинею несёте! Вы ещё инквизицию вспомните и крестовые походы. Образованный человек прежде всего лоялен по отношению к людям другой вероисповедания, другой расы, национальности и тд
M@ximko

15 березня 2011, 20:56

IP: 91.124.36.xxx
Рейтинг: 0
Марфа, згоден на 100%
Volodymyr
15 березня 2011, 21:03

IP: 78.137.22.xxx
Рейтинг: 0
Язичники, по-українськи, це ті, хто добре володіє язиком - словом. Оскільки він - слов"янин, Боже дитя Слова-Бога. Ви ж не заперечуєте біблійного "І Бог було Слово" (І. 1: 1)? Слово - Речник Духа Святого, Ри-Цар РЦи: Той, Хто рече, - Бог Слово, найправдивіший Вісник Буття, який знає все і вся...
Яким був для українців Небесний Орій Словесної ниви трудяга-Віл Велес, ще Волос. Адже, споріднений з ним духом приголосних, Велес і був тим Словом: ВЛС ВеЛеСа - перевернуте СЛВ СЛоВа як Сина СЛАВи, цнотливої Діви природи і непорочної Матері рицарів Слова, творців символів Волоса-Семиволоса, за допомогою яких Творець створив світ за сім днів: А - неділя. І - понеділок, И - вівторок, О - середа, Е - четвер, Й - п"ятниця, У - субота.
Чому Ри-Цар? Був язичником! Міг, на відміну від неязичників, за допомогою піднебесного органу Небесного Орія ОР-Тата язичників РО-Та(та) язика відтворити будь-який звук природи, в тім числі й найкарколомніший Р (Ри)- дух лісового царя звірів Лева, тотемного Охоронця Велесового Слова. Власне за що нас, язичників - рицарів Слова, і прозвали недруги, заздрісники й недоброзичливці - самі такі: варварами, поганими, ідолопоклонниками; поклонялись Слову низько долу, як ідолу світлоносної долі - і-Долі. "За образом і подобою" свічка, літера Тура і - Кий Світлоносний!
Потрібні ще якісь докази?
До речі, уособленням Слова був Світлий Дух неба Світло Дажбоже!
Адже

л неп Першого (А,Аз - Перший) Слова
Volodymyr
15 березня 2011, 21:30

IP: 78.137.22.xxx
Рейтинг: 0
Ага, ще не сказав. Бог Слово - Бог не штучний - Христа і Єгови, а природний - Прия і Роди, героїв купальських легенд. Їхній дух витав довго-довго в літописному "граді Родьні, на усть Рсі ріки" гоРОДі Бо-гоРОД-иці, до того, як сталася "біда аки в Родні" й перетворила місто величі і слави руської на "каневі", буцімто татарське "місце крові", яке, за героїко-патріотичною, але хронологічно-не-сумісною легендою, дало назву Канів. Родень канув - хай живе Канів?
Тобто Родень (рідний, кревний - близький) і Канів (кревний, рідний - близький) - дві різні назви одного і того ж міста, давнього, як світ Божий!
А взагалі, влітку Каневу в ніч на Купала виповниться... 8517 років!!!
Саме стільки пройде з того часу, коли Слово Того, Хто сидів При(й)-Славі, було зведено в КАНон - заКОН: Право Слави для православних від природи синів Прия і Роди!
Православні християни - словесний анахронізм, якого світ не бачив! Придуманий для того, аби Слово Сина Руської (давньоукраїнської) Матері (Слави)підмінити словом юдейського Єгови - Христа.
Олекса

15 березня 2011, 22:28

IP: 78.137.23.xxx
Рейтинг: 1
alex_r68, -
Oleksa - неанархіст, за релігійними світоглядом рідновір (РУНВіра, Силенкіянство)

Ані трохи нездивував ти мене своїми коментами, іншого від тебе й неочікувавав.

Правда назвавши мене наслідником комуністичної ідеології розсмішив.
Комуністичну ідеологію вважаю утопією й борюсь якраз з усим тим, що пропагує її.
Але про комуняк все – бо й так все зрозуміло.

Ти ж „духовна людина” то й відповідна тема для такого.
Цікаво от що – твій переклад слова язичник на поганин. Адже зі школи знаєм, що таке корінь слова. Схожості слів (язичник поганин) невидно.
Правильніше – язичник перекладати так – язик-мова, своє-рідне.
То для чого воно тобі треба було брехать і обзиваться?

Я знаю – не хочеш ти щоби люди –
розуміли і любили Бога по-рідному, любили родичів своїх;
нехочеш щоби люди вірили у себе;
нехочеш щоби шанували духовність Предків своїх;
нехочеш щоби люди обороняли свої скарби.

Хочеш так –
- щоби люде поклонялись чужоземним поняттям Бога;
- щоби любили ворогів свого народу;
- щоби були рабами.

А чого все так ? Бо ТОБІ це вигідно !!!
Сам признався що є „птиця” міжнародна. Тут хочеш поживитись, й тільки тебе тут і бачили.
То що вгадав я чи ні?
alex_r68

15 березня 2011, 22:46

IP: 91.124.127.xxx
Рейтинг: -2
я тут спілкуюсь за вашими правилами та звичками, а іще один із перекладів терміну язичник це хуторянин, людина яка сприймає інших дуже вузько і дуже упереджено,у своє особисте бачення не впускає нічого, що може зруйнувати її поганську віру. бо якщо язичництвоце істинна віра, то чого вам боятись, вона переможе. але я переконаний, що ви розумієте у чзичнистві так само як я у балеті.
Volodymyr
15 березня 2011, 22:53

IP: 78.137.23.xxx
Рейтинг: 0
РУНВіра - Рідна Українська Національна Віра. Віра в Дажбога як носія Світла. Рицаря як найліпшого Велесевого Прия- (При-я Божому)Теля, на відміну від юдейського "невинного ягняти" Христа, внуків "Велесовь" і "Даж(ь/дьбожих ("Слово о полку Ігоревім"), котрий подався, віддаючи себе у жертву служінню людям у вічну дорогу відлічувати літа - літооратор і літератор Тата Ора - по колу Сварога. Стезею, навіки заповідану Батьком.
З якої ніколи - чуєте, українці - запроданці Христові, - ніколи, нікому і ні за яких обставин не дано звертати! Інакше - порушення світової гармонії, а це означає смерть, погибель...
(Порівняйте з безглуздою жертовниістю (за які це такі людські гріхи?) Христа)
alex_r68

15 березня 2011, 22:59

IP: 91.124.127.xxx
Рейтинг: 0
і іще. щоб очиститися і виправдатися від нашіх гріхів, нам треба прийти до Христа, який дає нам благодать і прощає людям їх гріхи. і не треба вам тут ображатись, бо ви самі тут багатьох ображали і ображаєте. якщо говорим про віру толерантно то давайте, якщо хто як хоче, я згоден, але якщо ви як хочете і що хочете говорите, а з мене вимагаєте бути з вами толерантними, то вибачте, я такий же хохол як і ви, але вірую в Господа Іісуса Христа і в Бога Отця і в Духа Святого.
slavikf

15 березня 2011, 23:04

IP: 91.124.255.xxx
Рейтинг: 0
alex_r68++, нарешті дочекався від Вас відповіді про освіту
Volodymyr
15 березня 2011, 23:06

IP: 78.137.23.xxx
Рейтинг: 0
alex_r68. Вибач, але ти так і не навчився відрізняти язичників - рицарів Слова-Дажбога, від невинних овечок хуторянина Христа, жертовність якого - бліда копія жертовности Дажбога - Велесового Коваля Долі, який, будучи Духом Божого Гласу ЛОГОСом (Слово як переставлене ГОЛОС!), з сонячного променя - золотого руна Золотого Тельця Волоса викував символ голосу - літеру Тура. Й тим самим створив літератутру і взагалі хліборобську КульТуру Солом"яного Бичка як образу Сонячної КУЛі (довершений образ КОЛа) зі снопа-куля. Усвідомлюєш?
alex_r68

15 березня 2011, 23:22

IP: 91.124.127.xxx
Рейтинг: 1
ніколи дажбог не приносив себе у жертву заради людей, а Христос приніс себе у жертву за гріхи людські. і тому коли ми починаємо або продовжуємо вірити у Христа то наші душі прозрівають бо Христос є істинне світло, яке треба кожній людині

www.kaniv.net не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті користувальницьких рецензій,
оскільки вони висловлюють думку користувачів і не є редакційним матеріалом

Сторінки коментарів:



Вхід
Login:
Пароль
Пам'ятати?
Реєстрація
Забули пароль?

Нові теми:

Товариство тверезості напідпитку

Влада людей з особливими потребами

Шабунін, який став учасником бойових дій, жодного разу не з’явившись у своєму підрозділі, займеться реформою ДБР, – Бойко

Силовики будуть ще більш жорстко реагувати на факти надання «липових» інвалідностей для ухилення від мобілізації.

Власник "УП" Фіала одночасно фінансує медіа в Україні, а його ТРЦ в Криму платить податки в РФ

Шукаємо волонтерів для юридичної допомоги!

Проблеми з виплатами військовим: де шукати правду?

Болівар не витримає двох

Бойова робота 28-ї окремої механізованої бригади імені Лицарів Зимового Походу

Ненароджені для війни від 3 ошб

Популярні за тиждень:

Про що зараз спілкуються:

Анті-гоблін
Я трохи підкину на вентилятор: - «Я буду сидіти на яхті та їсти омарів, а що буде з вами? Реформи – це реформа ВЛАДИ, а не громадян. І аж ніяк не навпаки. Анекдот. Зах.. [весь]
Влада людей з особливими потребами [1]

Цімо Sіла
"Думаю, що глава держави Андрій Борисович Єрмак (нехай святиться ім’я Його!) відправив у США прохати дозвіл на удари по території Росії не того клоуна. Треба було Кошового відправляти" - пиш.. [весь]
Шабунін, який став учасником бойових дій, жодного разу не з’явившись у своєму підрозділі, займеться реформою ДБР, – Бойко [2]

Цімо Sіла
Володимир Бойко починав цікаво. Донецький і викрив судимості януковича, пише веселі пасквілі на силовиків, але якщо він сам позиціонує себе на фронті, то звідки в Бойка скільки часу на юридичну, .. [весь]
Шабунін, який став учасником бойових дій, жодного разу не з’явившись у своєму підрозділі, займеться реформою ДБР, – Бойко [2]

tzs
WayBe, Вітаю Ва теж!
вірші. [8]

WayBe
tzs, це ж треба. 13 років тому :) Вітаю!
вірші. [8]

tzs
В мене ще його є багато, на ФБ, запрошую у друзі, кому подобається Мужик впіймав чарівну рибку… «Пусти мене й бажання швидко Тобі я виконаю в дар». «Багатим хочу буть, я.. [весь]
вірші. [8]

tzs
Знайшов свою творчість на сторінках Вашого сайту, дякую за підтримку
вірші. [8]

WayBe
vity,не пий більше
pruvit. [2]

vity
ШО/можнА ПРОГРАМУВАТИ?
pruvit. [2]

slavikf
Тут може бути ваша реклама (закреслено) рахунок для донатів 3 ОШБр
Ненароджені для війни від 3 ошб [1]

Активні оголошення:

Продам
Куплю
Робота
Послуги
Продается дом
Здам квартиру
Послуги
Міняю
Оголошення

Розділи новин:

З блогів
Міські новини
Регіональні новини
Цікавинка
Влада
Податкова
Спорт
Шевченко
Історія
Кримінал
Спортивні новини
Новини
Анонси
Районні новини
Новини району
Вибори
Політика
Флейм
Віка
Космос
www.kaniv.net
Video
Розповіді
Видання
Міські новини, екологія
Нещасний випадок
Статистика
Мистецтво
Долі людські
Транспорт
Війна
Політика, канів
Цікавинка регіональна
Історія, Свято
Обговорення
Дніпрова зірка
Бизнес
Історія, політика
Сміх тай годі!
Наука
Пожежа
Криминал
демократія і авторитаризм
права людини
Обхохочешься блин
Карти
Розваги
Милосердя
Обласні новини
Недільна школа
Міські новини, КУКіМ
Міські новини, зустріч з міським головою
Пенсійний фонд
Новини ринку
Екологія
Торренты
Канівщина,затримано, крадій, ліс
Центр Молодіжних Ініціатив
Телекомунікації
Бізнес
чат, чам
фото

Листопад
НдПнВтСрЧтПтСб
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Календар новин     


Правила сайту
Новини
Оголошення
Афіша

© 2006- Рекламна агенція "РЕКЛАМЕРА".
Контакт для розміщення реклами та матеріалів на сайті: (096) 9991699, email: waybester@gmail.com


Інформаційний партнер проекту - "Дніпрова зірка"