kaniv.net logo

Веб-камера в центрі Канева






















Головна > Новини > Video 

ОСББ - пастка чи порятунок для багатоквартирних будинків?

valreva

19 червня 2016, 12:12

Теги статті:
ОСББ  
Голосів:
0
00

Всього коментарів: 31

Сторінка коментарів: 1
alex11
19 червня 2016, 15:32

IP: 176.67.16.xxx
Рейтинг: 1

Однозначна пастка, невчасно, валюнтарно, огидно  -- продукт аля Гройсман.

alex11
19 червня 2016, 18:50

IP: 176.67.16.xxx
Рейтинг: 1

На Майдані  просто вбили більше 100 осіб і що далі мовчання.Або Ви є блогери, або ви є те що про вас скажуть люди.

Олександр Скорина

19 червня 2016, 19:39

IP: 94.179.88.xxx
Рейтинг: -2

alex11, звичайно, майбутня доля багатоповерхових будинків, яка діючою законодавчою базою покладена на плечі мешканців, тяжка. Тому людям лячно брати на себе відповідальність за житло, в якому вони живуть. Тож частину власників житла приваблює варіант нічого не робити, проігнорувати право на проведення офіційних зборів співвласників житла з розглядом питання про вибір оптимальної в їх оцінках форми управління будинком, відповідно до їхніх конкретних обставин. В такому разі прийде час, коли місцева виконавча влада відповідно до умов конкурсу, які з часом «народять», покладе подальше управління будинками на перелицьовані в управляючі компанії ЖЕКи. І буде влада сама погоджувати договірні ціни на комунальні послуги з управителями, які виграють конкурс.

 

Але чи не нагадує Вам такий підхід власників житла поведінку страуса, що ховає голову в пісок, побачивши загрозу? Як на мене, то в цій ситуації створення власниками будинку ОСББ є найоптимальнішим варіантом. Голова і члени правління цієї громадської неприбуткової організації будуть наділені повноваженнями вирішувати питання обслуговування будинку. А при потребі будуть проводитися не лише чергові, а й позачергові збори співвласників квартир, колективне рішення яких матиме вагу в захисті інтересів власників житла.

Колективні рішення зборів ОСББ та звернення зборів до депутатів місцевих рад сприятимуть й залученню коштів місцевих бюджетів на співфінансування вирішення проблем житла, особливо тих, які будуть успадковані після управління ним комунальними ЖЕКами, до спільної участі фінансами власників житла й місцевими бюджетами в програмах залучення коштів грантів на енергозбереження й інші цілі.

КОКА

19 червня 2016, 21:49

IP: 89.235.229.xxx
Рейтинг: 0

Олександр Сокрина,хотел бы спросить.Проживая в частном доме вы много получаете денег из местных бюджетов на решение своих проблем с жильём.Не стоит обманывать жителей много квартирных домов.При создании ОСББ дом перейдет на содержание жильцов.Да я согласен это нужно делать, да будут подводные камни будет не легко. Много кавртирным домам с этими проблемами справится будет легче.

alex11
19 червня 2016, 21:54

IP: 176.67.16.xxx
Рейтинг: 3

Пане Олександре Скорина і нічого нам не  лячно брати на себе відповідальність ,    тільки з передачею відповідальності громадян треба державі передати також

кошти ,  які держава заборгувала перед мешканцями за ремонти  будинків  /кошти з нас забрали/ кошти які      вже давно забрали.  Так я пропоную нічого не робити,   чим пропонуєте ви до погашення заборгованості перед людьми. І не страхайте нас ми самі без вас розберемося.

Олександр Скорина

20 червня 2016, 02:39

IP: 94.179.88.xxx
Рейтинг: -1

alex11, ви плутаєте відповідальність держави з відповідальністю комунальних відприємств ЖЕК і відповідальністю мешканців перед ЖЕКом в частині оплати послуг. Щодо заборгованості держави перед мешканцями - то Ваші іллюзії. Держава ваші кошти не забирала і не віддаватиме. А щодо вартості отриманих послугуг від ЖЕКа і стану розрахунків з ним і за що ви йому платили - розберіться з ЖЕКом. Інформація, яку ви при цьому отримаєте, Вас не обов'язково приємно здивує. Вас поінформують про те, що сплачували Ви кошти за обслуговування, а не за ремонти. Обслуговування ви й отримали. А частина ваших сусідів за нього в боргах. Від того й якість обслуговування така, яка була. 

Я вас не страхав, а висловив лише свої думки на підставі власного знайомства з нормативною базою, з серією публікацій, що стосуються піднятої теми, з участі у попередніх зборах співвласників будинку, в якому я маю власну квартиру, та сусідніх будинків, з зустрічей і дискусій з представниками ЖЕКу, міськвиконкому, БТІ в процесі підготовки зборів співвласників у складі ініціативної групи.

Олександр Скорина

20 червня 2016, 03:09

IP: 94.179.88.xxx
Рейтинг: -1

КОКА, не обманюю я, а ділюся роздумами.

Наші приватні будинки будувалися без участі держави та місцевих бюджетів. А багатоквартирні будинки зводилися за державні кошти і були державною власністю до їх приватизації. Зараз в будинках квартири вже в переважній більшості приватні, а "шкарлупа" будинків і прибудинкові території в управлінні комунальних ЖЕКів. Держава логічно вирішила, що прийшов час зробити власників житла в багатоквартирних будинках реальними і повністю відповідальними за всю споруду і територію біля неї.

Та стосунки власників індивідуального житла і багатоквартирного житла з владою і місцевими бюджетами не варто отожнювати. Але, якщо Ви добре проаналізуєте фінансування приватного сектору, то знайдете участь місцевих бюджетів в ньому. Для прикладу - електро, газові, водогінні мережі, дороги. В моїх мріях про участь місцевих бюджетів в приведенні багатоквартирного житла в належний стан є підстави. Але Ваше право не вірити мені, не враховувати у власних баченнях вирішення проблем моїх роздумів.

Олександр Скорина

20 червня 2016, 15:29

IP: 94.179.113.xxx
Рейтинг: -1

КОКА, для іллюстрації вище написаного мною розміщаю свіжий матеріал з електронної газети "Бухгалтер 911":

Вопросы и ответы про ОСМД: на что власти могут дать денег 18.06.2016         Люди готовы софинансировать работы, говорят чиновники      В Украине грядет "коммунальная революция". Все ЖЭКи в Украине ликвидируют. Вместо них будут созданы объединения собственников многоквартирных домов (ОСМД). "Сегодня.ua" собрал главные вопросы украинцев о том, как изменится жизнь с ОСМД, а эксперты в сфере ЖКХ ответили на эти вопросы.      "Я слышал про государственные кредиты для ОСМД. На что могут одолжить денег и на каких условиях?"      Отвечает заместитель председателя КГГА Петр Александрович Пантелеев:      "Сегодня город предлагает ряд программ, которые направлены на капитальный ремонт и энергоэффективность именно для домов, которые создали ОСМД.       Мы помогаем делать локальные вещи – такие, как утепление, установку индивидуальных тепловых пунктов в домах – по программам софинансирования. Тут есть возможность для ОСМД получить грант на проведение работ. Также действует программа дешевых кредитов для ОСМД, и город принимает участие своим бюджетом в уменьшении процентов для таких кредитов. Это также реальные вещи, и они могут помогать выполнять достаточно серьезные работы.      Это реальная программа, реальные средства и реальная работа. У нас уже второй год проходит программа "70/30" – программа софинансирования ремонтных работ в домах ОСМД. Заинтересованность таких домов большая. Люди готовы софинансировать такие работы.       Во-вторых, есть понимание, какие работы нужно делать, какая от них будет польза, сколько эти работы стоят, кто будет подрядчиком, как контролируются эти работы. То есть на все эти факторы непосредственно влияют собственники квартир – жители этих домов. Эта модель, я считаю, практически идеальна. Она должна масштабироваться для нашего города и других городов Украины".       Отвечает начальник управления развития ЖКХ департамента жилищно-коммунальной инфраструктуры КГГА Вера Радченко:      "Есть государственная программа - http://saee.gov.ua/uk/consumers/derzh-pidtrymka-energozabespechenya/compensatsia. Проект сопровождает Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України. Всю информацию по программе можно посмотреть на сайте.      Например, Киевский городской совет, утверждая Комплексную целевую программу повышения энергоэффективности и развития ЖКХ на 2016-2020 гг., определил, что по закону орган местного самоуправления не имеет права делать бесплатные стопроцентные ремонты. Поэтому сейчас разрабатывается механизм софинансирования капитальных ремонтов многоквартирных домов.      Как это работает? Допустим, ремонт подъезда стоит 100 тыс. грн. Если мы с вами соберем 30 тыс., то горсовет добавит не достающие 70% и позволит нам контролировать действия подрядчиков, по итогу именно мы (жильцы) будем подписывать акт выполненных работ. В 2015г. для действующих ОСМД было выделено 5 млн грн. На конкурсе было отобрано 16 энергоэффективных проектов в домах города. Из них реализовано 13. Остальные три, не выполнили свои работы на 30%, а значит, город не смог их финансировать тех. Благодаря конкурсной программе, которую проводит Департамент ЖКИ г. Киева, этом году выделено 20 млн грн на проекты уже действующих ОСМД. На конкурс было подано 75 заявок".

В оригіналі читайте на http://buhgalter911.com/ShowArticle.aspx?a=644519&utm_source=%D0%AD%D0%BA%D0%BE%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0+%D0%A4%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80&utm_campaign=ce012de086-RSS_EMAIL_CAMPAIGN&utm_medium=email&utm_term=0_df99c4f112-ce012de086-243914105 

Шура-ви

24 червня 2016, 13:59

IP: 212.55.95.xxx
Рейтинг: 0

Несмотря на все потуги достопочтенного Александра Ивановича, всё же понятно, что ВАША власть решила, - спасение утопающих - дело рук самих утопающих. То дерьмо, каким являются коммуникации, крыши, подвалы, придомовые территории каневского жилфонда, нагло и бесцеремонно пытаются втюхать ограбленному и обманутому населению (то есть "джерелу" нашей продажной и алчной грёбаной влады). Повышение тарифов, урезание льгот и субсидий, исскуственно обваленная гривна, дерибан бюджета, вместо индексирования зарплат и пенсий, вот эти "коныкы" с ОСББ - всё это разводит в разные стороны народ и тех, кто называет себя "правительством". Можно и дальше продолжать сюсюкать о трудностях в самой богатой стране Европы, но можно и начать думать и сердиться. И, судя по всему, процесс начался, так, что, я надеюсь, уже нашлись  настоящие патриотические силы, способные на кардинальные изменения в стране. С наступающим праздником растоптанной Конституции вас, господа ...

Мадж

24 червня 2016, 16:04

IP: 176.98.70.xxx
Рейтинг: -1

Олександр Скорина,Олександр Скорина, опять роздуми. Стенки та роздуми. Не надоело.

 

.

Олександр Скорина

25 червня 2016, 02:27

IP: 94.179.28.xxx
Рейтинг: -1

Шура-ви, Смешались в кучу кони, люди... И залпы тысячи орудий слились в протяжный вой...

Шура-ви

25 червня 2016, 07:18

IP: 212.55.94.xxx
Рейтинг: 1

Олександр Скорина,Олександр Скорина, ну Бородино тут не в тему... И Вас с наступающим!Показує язика

Олександр Скорина

25 червня 2016, 12:10

IP: 94.179.86.xxx
Рейтинг: -1

Шура-ви, але саме такі віршовані асоціації викликав у мене Ваш комент від 24 червня, 13:59. Зібрати в емоційному спітчі докупи низку негараздів чи не є Вашим виправданням позиції нічого з них не вирішувати? Комфортніше дома з клавіатури створювати на сайті схований за ніком багатобуквенний фон (навіть не словесний у вічі нашій, але не ВАШІЙ владі) мною сприйнявся, як "протяжный вой".

А тема стосується конкретної проблеми, а не всього, згаданного Вами. Представники влади, громадскості, власників житла, ЖЕКів роблять зусилля щоб зробити зрушення у справі управління багатоквартирним житлом. Бо доведене житло до існуючого стану саме з причини відсутності участі його нових власників після роздержавлення житла в управлінні ним, в контролі використання зібраних за утримання будинків коштів. Не все гаразд у цій справі. Недоліки її мають виправлятися в процесі роботи. Так і є. Як приклад - нещодавно внесені зміни в закон. Моя позиція - участь у справі, аналіз, участь в дискусіях і пошук шляхів вирішення, а не "вой". 

Мадж

25 червня 2016, 13:04

IP: 176.98.70.xxx
Рейтинг: 1

Олександр Скорина,Опыт участия.людей старше 55 лет в принятии судьбоносных политических и экономических решений в жизни страны на примере референдума в Украине и Великобритании доказывает что пишите лучше стишки и мечтайте о шевченковских стежках. А решать как и что делать предоставьте молодым. Я лично за запрещение участия людей пенсионного возраста в референдумах выборах и органах власти. Оставьте право выбора тем кому строить государство.

Олександр Скорина

25 червня 2016, 15:04

IP: 94.179.86.xxx
Рейтинг: -1

Мадж, Лише якщо Ви досягли 55-річного віку, я згодний сприйняти вашу думку про вашу ініціативу на обмеження ваших власних і моїх громадянських прав для подальшого обговорення. Але сьогодні згідно Конституції України я маю рівні права з усіма повнолітніми громадянами, не визнаними судами недієздатними або позбавленими громадянських прав. Справедливим може бути суспільство, яке забезпечує всім своїм громадянянам рівні права незалежно від віку. Я з задоволенням спілкуюся і підтримую зв'язки з молоддю. Якщо ж молоде покоління будуватиме державу відірвавшись від історичного минулого, традицій, досвіду (навіть гіркого, помилкового) старших поколінь, нічого достойного воно не збудує. 

Ніколи нікому я не нав'язую, але завжди аргументую і відстоюю свої думки, переконання. Також моя участь в органах влади завжди є за результатами волевиявлення людей. Ніколи така воля не була результатом 100% підтримки. Якщо ви відноситесь до тих, хто не підтримував мене, я до цього ставлюся з розумінням і повагою, а в ваших пропозиціях я отримую образи. Я живу на своїй землі і в своїй державі, будував її разом з іншими і братиму участь в її будівництві поки матиму на це силу. З задоволенням сприймаю участь в цих процесах молодших за себе і щасливий, що маю серед них друзів і однодумців. Хотілося б, щоб участь в політиці молоді була більш активна. Причини пасивності молоді бачу в системі освіти і виховання. Готовий брати участь в обговоренні шляхів подолання цих і інших проблем.

Життя складне й завжди проблемне. До вирішених і невирішених проблем додаються нові. Так є завжди і не лише в Україні.

alex11
25 червня 2016, 15:57

IP: 176.67.16.xxx
Рейтинг: 2

Олександр Скорина. Добудувалися за 25 років незалежності  до останього місця в Европі по  величині  ВВП на душу населення. Почуйте,  Україна стала останьою в Европі. Хоч не нагадуйте

що і Ви до цього приклали руки.

nnn1
25 червня 2016, 16:13

IP: 93.74.80.xxx
Рейтинг: -2

Пане Олександр, в цьому питанні про обмеження прав людей старшого віку я згоден з Маджем. З Єдиною поправкою, це не повинно стосуватись персонально Вас. Ві повинні мати всі права і свободи, а такі люди як я повинні або самі відмовитись від цих прав, або їх повинні позбавимти права впливу на приняття рішень державного знакчення законодавчо.

// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[Ss]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "kaniv.net"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e

GINKA

25 червня 2016, 16:32

IP: 212.55.95.xxx
Рейтинг: -1

Та не переживайте, скоро держава збільшить пенсійний вік до 70-75 років. З мого покоління до тих років мало хто дотягне, дякуючи екологічним чиникам, то будемо приймати участь у голосуванні до "смерті "прямо на роботі))) 

Олександр Скорина

25 червня 2016, 16:40

IP: 94.179.86.xxx
Рейтинг: -1

alex11, я чую Вас. Ви особисто не були абсолютно непоінформованим, як в будівництві і його результатах прикладалися мої руки. Але чи саме те прикладання рук було винним в останньому місці по ВВП, чи все ж недостатня чисельність прикладених рук поруч з моїми? І не мені і моїм друзям, а, навпаки, частіше опонентам, були довірені важелі впливу на кінцеві рішення. Чи не тому реалізовувалося далеко не завжди те, до чого прикладалися мої і ваші руки? Але розумію, "крайній" потрібний. І не обов'язково він має бути за сумісництвом ще й винним. Особливо сьогодні, коли наші з вами висновки не завжди співпадають.

alex11
25 червня 2016, 17:07

IP: 176.67.16.xxx
Рейтинг: 2

Я вважаю, що будь для  кого хто,  бувши у владі /  виконавчій чи законодавчій /  не є коректним переводити стрілки за бездіяльність на когось іншого.

Олександр Скорина

25 червня 2016, 17:46

IP: 94.179.86.xxx
Рейтинг: -1

alex11, за свої гріхи я готовий відповідати, але за свої, а не за огульно приписані. Стрілки переводити не коректно, але це не позбавляє права захисту від неаргументованих звинувачень. Я свої руки не скрізь совав. Тому, коли звинувачуєте в тому, що я їх приклав, то аргументуйте: приклав конкретно до чого?

alex11
25 червня 2016, 18:38

IP: 176.67.16.xxx
Рейтинг: 0

До сьогоднішнього економічного стану держави причетні всі політичні сили,  які були при владі за роки незалежності. І не хочеться чути, що ось ми хороші  а ось вони  /другі/ це наробили нехороші. 

Відповідальна вся ця так звана еліта. І не має ця еліта чим гордитися. Ось на останні тезі, з самого початку, я Вам Олександре Скорина і наголосив.

Ну а оцінку партії та окремому кандидату від неї дає виборець. Іншого законодавчо на сьгоднішній день не має.

Мадж

25 червня 2016, 18:39

IP: 176.98.70.xxx
Рейтинг: -3

Олександр Скорина,на донбассе мудрое старое поколение не дало молодому неопытному поколению оторваться от исторического прошлого. Теперь все поколения еще десятки лет будут расхлебывать мудрость вашего поколения. Да уже скоро я подойду к порогу 55 и с большим удовольствием ограничив себя в навязывании своих настольгических воспоминаний. Какой опыт строительства независимого государства имеют те кто родился учился и работал при союзе.

Шура-ви

26 червня 2016, 13:34

IP: 176.67.10.xxx
Рейтинг: 0

25 червня 2016, 12:10  Олександр Скорина, уж ине знаю, как Вас ненароком не обидеть, Вы такой ранимыйПоказує язика. Вы когда то вместе с петренком, дзивалтовским, гамалиём, ганенком и другими малопочтенными лицами хором оправлялись в колодец, из которого сейчас хлебаете. Это же Вы сделали из Украины олигархический каганат. И не осознаёте того, что все вы - преступники. Но, несмотря на то, что теперь всё как бы по вашему - и гимн и лозуги и декоммунизация, вы все остались совками, у вас рабская психология, вас не возмущает то, что происходит, вы вот "преподаёте":  Представники влади, громадскості, власників житла, ЖЕКів роблять зусилля щоб зробити зрушення у справі управління багатоквартирним житлом. Бо доведене житло до існуючого стану саме з причини відсутності участі його нових власників після роздержавлення житла в управлінні ним, в контролі використання зібраних за утримання будинків коштів. Не все гаразд у цій справі. Недоліки її мають виправлятися в процесі роботи. Так і є. Як приклад - нещодавно внесені зміни в закон. Моя позиція - участь у справі, аналіз, участь в дискусіях і пошук шляхів вирішення, а не "вой", так вот  поймите наконец, нет "воя". Есть другое, но это совсем другое... Ваше непонимание того, что происходит, не делает Вам чести, хотя о чём я говорю? Помните анекдот: " - Есть решение нашего всенародно избранного правительства, что для повышения уровня жизни украинцев нужно уменьшить количество населения, поэтому предлагаю сознательным членам общества завтра явиться на площадь и организованно ...повеситься! Голос из зала - А верёвку свою брать, или выдадут?" Параллелей не видите?

GINKA

26 червня 2016, 17:02

IP: 212.55.95.xxx
Рейтинг: -1

Шура-ви,опустим вниз питання осбб, та поясніть більш конструктивно ---яким чином Скорина, Зігвалтовський та інші допустили до влади олігархат??? Що у вас в голові?)))) Мабуть пройде ще рік, два та ви іх олігархами назвете?))) 

Олександр Скорина

26 червня 2016, 19:34

IP: 94.179.92.xxx
Рейтинг: 0

Шура-ви

 я бачу Ваше нерозуміння того, що розумію я в тому, що відбувається, і як я це розумію.

 Ви молодший за мене? Тоді Ви не мали можливості так свідомо, як я, пережити трагедію розбитих у 50-х роках минулого сторіччя іллюзій покоління мого батька, свято віруючого в сталіна і ленінізм. Він був нагороджений орденом леніна і орденом червоного прапора та медалями, але після репліки в черзі за хлібом від однієї канівської вдови, чоловік якої не повернувся з полів ІІ-ї Світової, мій батько більше не носив на своїх грудях той іконостас. Помер він від хвороб у 1962-му, коли я ще ходив до школи. Переживши ту трагедію людських свідомостей моє покоління вже не вірило, що ми, виконавши 20-річну програму КПРС будівництва комунізму за заповітами М.С.Хрущова житимемо при комунізмі. Ми сміялися з тих бреднів, але не передбачали й не вірили в крах СРСР. Але той крах стався поза нашою волею і він був результатом навіяної на людську свідомість буремного революційного 17-го року бредової ідеї: "Весь мир насилья мы разрушим до основанья! А затем?... Мы НАШ, мы НОВЫЙ мир построим... Кто был никем... тот станет ???" І стали вони ..., а ми розхльобуємо. Я не хочу, щоб мій народ переживав нове коло спіралі, а хочу, щоб він врахував досвід минулого. І так думали і робили в кінці 80-тих та у 90-ті мої побратими-однодумці І сьогодні мої вже молодші побратими, пройшовши майдани і участь в війні проти російкого агресора, продовжують боротьбу за майбутнє нашої України. І я не вгомонився, допомагаю їм в міру сил і досвіду.

Гарячі та нерозумні голови сьогодні миляться, щоб спровокувати нове коло історичної спіралі. Ваші звинувачення (замість реальної участі і допомоги спільним справам) мене і моїх побратимів у породженні олігархату і покладання на нас вини в сьогоднішньому стані українського суспільства є елементом саме спроб розкрутки такого розвитку подій. І в унісон з вашою віртуальною активністю звучать думки експертів з телеекрану, що елементами неоголошених міждержавних домовленостей є завдання знешкодження саме моїх однодумців. В судах чекають розгляду відповідні справи. (На мене, пристарілого, достатньо й віртуального виття). Таку паралель я побачив у ваших потугах.

Мадж

26 червня 2016, 23:07

IP: 176.98.70.xxx
Рейтинг: 0

Олександр Скорина, наверное я Вас огорчу но СССР распался благодаря действиям 2х влиятельных политиков. Короля Саудии и президента США. Если бы не их целенаправленная политика на уничтожение экономики союза мы бы до сих пор хлопали ушами слушая очередной съезд кпсс.

nnn1
27 червня 2016, 00:02

IP: 93.74.80.xxx
Рейтинг: -1

Мадж, а что же они так не развалили Германию в 1939? Или СССР в 47? 55? 68? или 1979? Ведь бойкотировали олимпиаду и ничего, он ещё просуществовал до 91да.то так не развлят КНДР, которая до сихпор существует?

// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[Ss]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "kaniv.net"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e

Мадж

27 червня 2016, 07:17

IP: 176.98.70.xxx
Рейтинг: 1

nnn1, а в чем состояла угроза экономике ссср от бойкота олимпиады???? На счет Германии и Северной Кореи - советую обратиться в госдеп США и приемную короля Саудии. Я думаю что там Вы получите ответы на поставленные мне вопросы.

nnn1
27 червня 2016, 08:11

IP: 95.67.79.xxx
Рейтинг: -1

Мадж, каждый в отдельности фактор не привёл бы к развалу СССР. Только все вместе включая и движение диссидентов, а также слишком старых руководителей  СССР привёл к его распаду. Но и главной всё таки причиной стало желание народов жить отдельно. А возникло такое желание только благодаря таким деятелям как Сталин Ленин и прочая коммунистическая шваль.

www.kaniv.net не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті користувальницьких рецензій,
оскільки вони висловлюють думку користувачів і не є редакційним матеріалом

Сторінки коментарів:



Вхід
Login:
Пароль
Пам'ятати?
Реєстрація
Забули пароль?

Нові теми:

Товариство тверезості напідпитку

Влада людей з особливими потребами

Шабунін, який став учасником бойових дій, жодного разу не з’явившись у своєму підрозділі, займеться реформою ДБР, – Бойко

Силовики будуть ще більш жорстко реагувати на факти надання «липових» інвалідностей для ухилення від мобілізації.

Власник "УП" Фіала одночасно фінансує медіа в Україні, а його ТРЦ в Криму платить податки в РФ

Шукаємо волонтерів для юридичної допомоги!

Проблеми з виплатами військовим: де шукати правду?

Болівар не витримає двох

Бойова робота 28-ї окремої механізованої бригади імені Лицарів Зимового Походу

Ненароджені для війни від 3 ошб

Популярні за тиждень:

Про що зараз спілкуються:

Анті-гоблін
Я трохи підкину на вентилятор: - «Я буду сидіти на яхті та їсти омарів, а що буде з вами? Реформи – це реформа ВЛАДИ, а не громадян. І аж ніяк не навпаки. Анекдот. Зах.. [весь]
Влада людей з особливими потребами [1]

Цімо Sіла
"Думаю, що глава держави Андрій Борисович Єрмак (нехай святиться ім’я Його!) відправив у США прохати дозвіл на удари по території Росії не того клоуна. Треба було Кошового відправляти" - пиш.. [весь]
Шабунін, який став учасником бойових дій, жодного разу не з’явившись у своєму підрозділі, займеться реформою ДБР, – Бойко [2]

Цімо Sіла
Володимир Бойко починав цікаво. Донецький і викрив судимості януковича, пише веселі пасквілі на силовиків, але якщо він сам позиціонує себе на фронті, то звідки в Бойка скільки часу на юридичну, .. [весь]
Шабунін, який став учасником бойових дій, жодного разу не з’явившись у своєму підрозділі, займеться реформою ДБР, – Бойко [2]

tzs
WayBe, Вітаю Ва теж!
вірші. [8]

WayBe
tzs, це ж треба. 13 років тому :) Вітаю!
вірші. [8]

tzs
В мене ще його є багато, на ФБ, запрошую у друзі, кому подобається Мужик впіймав чарівну рибку… «Пусти мене й бажання швидко Тобі я виконаю в дар». «Багатим хочу буть, я.. [весь]
вірші. [8]

tzs
Знайшов свою творчість на сторінках Вашого сайту, дякую за підтримку
вірші. [8]

WayBe
vity,не пий більше
pruvit. [2]

vity
ШО/можнА ПРОГРАМУВАТИ?
pruvit. [2]

slavikf
Тут може бути ваша реклама (закреслено) рахунок для донатів 3 ОШБр
Ненароджені для війни від 3 ошб [1]

Активні оголошення:

Продам
Куплю
Робота
Послуги
Продается дом
Здам квартиру
Послуги
Міняю
Оголошення

Розділи новин:

З блогів
Міські новини
Регіональні новини
Цікавинка
Влада
Податкова
Спорт
Шевченко
Історія
Кримінал
Спортивні новини
Новини
Анонси
Районні новини
Новини району
Вибори
Політика
Флейм
Віка
Космос
www.kaniv.net
Video
Розповіді
Видання
Міські новини, екологія
Нещасний випадок
Статистика
Мистецтво
Долі людські
Транспорт
Війна
Політика, канів
Цікавинка регіональна
Історія, Свято
Обговорення
Дніпрова зірка
Бизнес
Історія, політика
Сміх тай годі!
Наука
Пожежа
Криминал
демократія і авторитаризм
права людини
Обхохочешься блин
Карти
Розваги
Милосердя
Обласні новини
Недільна школа
Міські новини, КУКіМ
Міські новини, зустріч з міським головою
Пенсійний фонд
Новини ринку
Екологія
Торренты
Канівщина,затримано, крадій, ліс
Центр Молодіжних Ініціатив
Телекомунікації
Бізнес
чат, чам
фото

Листопад
НдПнВтСрЧтПтСб
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Календар новин     


Правила сайту
Новини
Оголошення
Афіша

© 2006- Рекламна агенція "РЕКЛАМЕРА".
Контакт для розміщення реклами та матеріалів на сайті: (096) 9991699, email: waybester@gmail.com


Інформаційний партнер проекту - "Дніпрова зірка"