kaniv.net logo

Веб-камера в центрі Канева


























Головна > Блоґи > Grom 

Подробности расстрела BMW полицией в ходе ночной погони в Киеве. Видео

18 февраля, главный военный прокурор Украины Анатолий Матиос рассказал подробности убийства подростка во время погони полиции за автомобилем BMW в ночь с 6 на 7 февраля.

Об этом он заявил на брифинге.

“Следователями установлены следующие факты, что 7 февраля около 01:00 ночи экипаж патрульной полиции в составе двух полицейских в связи с грубым нарушением правил дорожного движения начали преследование автомобиля под управлением гражданина Храпачевського. В это время в автомобиле находились еще трое пассажире, в том числе погибший гражданин Медведев 1998 года рождения. Следствием доказано, что полицейский во время преследования четко осознавал, что в нем, кроме водителя правонарушителя, находятся еще трое посторонних лиц”, – рассказал Матиос.

“Сотрудник патрульной полиции решил применить табельное огнестрельное оружие, в результате чего совершил выстрелы в сторону авто и выразил намерение совершить именно убийство, что доказано и зафиксировано доказательствами”, – подчеркнул он.

“Следствием установлено, что преследуя автомобиль и двигаясь по улицам Победы, Кольцевой и, находясь в местах, где могут находиться другие посторонние лица, один из полицейских патрульной службы совершил 14 выстрелов из табельного оружия”, – добавил прокурор.

Матиос подчеркнул, что пуля, которой был убит подросток была выпущена из оружия полицейского в то, время, как автомобиль нарушителя уже остановился.

“Преследуя автомобиль на улице Заболотного, съезжая на улицу Сирка, этот патрульный совершил еще 4 выстрела в сторону авто. Когда автомобиль остановился на улице Сирка, милиционер подбежал к нему и выстрелил почти в упор в левое водительское стекло. Именно этот выстрел и был, к сожалению, смертельным для пассажира автомобиля – подростка Медведева. Согласно выводам судмедэкспертизы, пуля попала в спину потерпевшего, когда он, находясь на переднем пассажирском сиденье, пытаясь уклониться от выстрелов, отвернулся от стреляющего в сторону двери автомобиля”, – резюмировал прокурор.

Ранее Матиос сообщил, что полицейскому, подозреваемому в убийстве несовершеннолетнего пассажира во время погони за BMW, вручено уведомление о подозрении в совершении преступлений, предусмотренных ч. 3 ст.165 (превышение служебных полномочий, повлекшее тяжкие последствия) и ч. 2 ст.15 (покушение на умышленное убийство совершенное опасным для многих лиц способом) и по ч.1 ст.115 (умышленное убийство) УК Украины.

Напомним, в ночь на 7 февраля патрульные полицейские около 40 минут преследовали BMW, подозревая, что водитель находится в состоянии алкогольного опьянения. По требованию полицейских автомобиль не останавливался, при этом ехал на скорости 190 км/час, выезжая на встречную полосу и создавая опасные ситуации на дороге.

В ходе погони патрульные открыли огонь по автомобилю из табельного оружия, в результате чего погиб несовершеннолетний пассажир автомобиля.

 

http://ua-today.com/news-from-ukraine/91371

Grom

18 лютого 2016, 19:42

Теги статті:
расстрел BMW  
Голосів:
4
22

Всього коментарів: 79

Сторінка коментарів: 1
Grom

18 лютого 2016, 19:43

IP: 158.69.214.xxx
Рейтинг: 3

safron
18 лютого 2016, 20:26

IP: 176.67.11.xxx
Рейтинг: 4

Якщо я правильно зрозумів, то постраждалою стороною є звичайні пересічні підлітки які напились живчика, сіли в татковий ланос і намагались на ньому обминути авто патрульної поліції яке було припарковане на узбіччі дороги. Поліцейському патрулю це дуже не сподобалось і вони почали провокувати неповнолітніх на порушення правил дорожнього руху. Закінчилась пригода злісною непокорою правоохоронів законним вимогам підлітків залишити їх у спокої.

 

А якщо серйозно, то неадекватні молодики на БМВ нарвались на неадекватних патрульних на Тойота Камрі.

 

Яке їхало, - таке й здибало! (народна мудрість). Можна перефразувати по іншому: неадекватна поведінка спровокувала "адекватну" відповідь.

Grom

18 лютого 2016, 20:41

IP: 178.162.205.xxx
Рейтинг: 1

safron, Во-во, это были подростки, а них свои завихрения в психологии, даж не будучи можорами.

safron
18 лютого 2016, 20:56

IP: 176.67.11.xxx
Рейтинг: 4

Grom,

Погоджуюсь з Вашим твердженням.

Але, психологічні особливості світосприйняття притаманні всім підліткам. А неадекватний патрульний влаштував сафарі саме на цих "янголів".

Ви не можете заперечувати факт того, що в цій історії було ще щось окрім психологічного фактору особливостей поведінки підлітків.

Vip1976

19 лютого 2016, 06:32

IP: 78.111.185.xxx
Рейтинг: -1

safron, Ага, ещё был фактор полицейских - ковбоев херовых. Почувствовали власть над людьми и возомнили себя богами. А подростки, тут правильное замечание, у них особенная психология, в данной ситуации они вели себя соответственно своему возросту, хотя это и дико для нас.

safron
19 лютого 2016, 06:55

IP: 176.67.9.xxx
Рейтинг: 2

Vip1976,

Ось, нарешті, ми спільними зусиллями і дійшли консенсусу у цій непростій дискусії.

Дякую за, підведену Вами, жирну фіальну риску.

Vip1976

20 лютого 2016, 13:07

IP: 78.111.185.xxx
Рейтинг: 0

safron, Не складывается с подведённой чертой.

ПАТРУЛЬНИЙ, ЩО ЗАСТРІЛИВ ПАСАЖИРА БМВ – САДЖАВ ''АВТОМАЙДАН''Виявляється, що патрульний поліції Олійник, котрий застрілив 17-річного пасажира злощасного БМВ, був раніше саме тим слідчим Оболонського райвідділку міліції, що сфальсифікував кримінальне провадження, незаконно затримав і відправив до СІЗО активістів Автомайдану, побитих Беркутом у Кріпосному провулку 23 січня 2014 року.

На пропозицію колеги Мустафи Наєма я особисто як депутат збирався брати поліцейського на поруки - оновлення органів правопорядку, як-не-як, є для мене глибоким особистим пріоритетом, і мені зрозуміло, що треба захищати нове від старого. Учора, після судового рішення про арешт поліцейського Олійника, я вирішив ретельніше вивчити справу, щоб розуміти, як треба діяти в апеляційному суді.

Коли поглянув на період роботи підозрюваного Олійника С.В. до того, як той потрапив у патрульні, то помітив там досвід роботи слідчим. Перше запитання, яке постало – чи був він причетний до терору проти Майдану. Я звернувся до своїх колег по «Автомайдану», котрі системно працюють з цим питання. І вони підтвердили – дійсно, слідчий Оболонського РУВС Олійник С.В. допитував мінімум одного затриманого Беркутом автомайданівця Дениса Сергієнка, сфабрикував проти нього справу за статтею 296, частина 3 (хуліганство, опір представникам влади), і на підставі тих фальсифікацій вніс до суду клопотання про тримання Дениса Сергієнка під вартою протягом 2 місяців. Це клопотання, звісно, ручний суддя суддя Оболонського райсуду міста Києва Оробець Ю.П задовольнив.

Отак Автомайданівця Сергієнка «закривали» на 2 місяці. Звісно, Денис пізнав у «копі» свого старого знайомого, він писав про це Геращенку та Авакову у соцмережах, але без реакції.

Нагадаю, у ніч на 23-тє січня 2014 року Беркут заманив у пастку Автомайдан на Кріпосному провулку, потрощив їх машини, самих активістів сильно побив, а потім порозвозив по відділеннях київської міліції, де їх оформили як «хуліганів», і кинули надовго за грати. Серед постраждалих були мої давні друзі.

Важко було допустити, що співучасники злочинів проти майдану пройдуть усі сита відбору і потраплять у широко розрекламовану нову патрульну поліцію. Кого-кого, а нових патрульних у Києві збиралися зробити обличчям усіх майбутніх змін.

На жаль, висновок з цієї історії виходить далеко за межі особистостей тих, хто стріляв у БМВ.

Ми, разом з активістами неодноразово ставили питання перед керівництвом МВС про необхідність чистки. Якби слідчого Олійника вчасно хоча б звільнили за свої злочини проти Майдану, 17-річний пасажир був би живий.

У понеділок я неодмінно направлю своє депутатське звернення до Хатії Деканоїдзе, де вчерговий раз поставлю ті питання, котрі як депутат у зверненнях та виступах порушував мільйон разів.

Що це за поліцейська реформа, коли слідаки, котрі організовували терор проти майдану, потрапили у нову поліцію? Яким чином було організовано професійний відбір? Як так сталося, що цього Олійника пропустили психологи та кадровики? Скільки ще ментів-злочинців пролізло у нові органи?

Я також окремо напишу зверення на Еку Згуладзе, котра у ці дні прилетіла у Київ з Парижу, де мешкає постійно, будучи – вдумайтеся! – першим заступником міністра внутрішніх справ. Я у неї хочу спитати, куди і як було потрачено десятки мільйонів доларів американських грантів на реформування міліції, чому криві злочинності зараз стрімко зростають, у країні хазяйнують банди грабіжників (приміром, кількість угонів на місяць зросла у десятки разів)?

Невже Ека Згуладзе прилітає з Парижу в Україну лише для того, щоб організовувати мітинги на захист ментів, котрі чинили злочини проти майданівців?

https://www.facebook.com/igor.lutsenko/posts/1110221525668502

nnn1
20 лютого 2016, 15:44

IP: 93.74.80.xxx
Рейтинг: 0

Я думаю что этот полицейский расстреляв ублюдка отчасти загладил свою вину перед автомайданом. Жаль что не всех подонков он расстрелял.

Анті-гоблін

20 лютого 2016, 17:00

IP: 212.55.95.xxx
Рейтинг: 1

nnn1, судячи з того, як ви вперто називаєте біле чорним і навпаки, у вас юридична освіта.

Vip1976

20 лютого 2016, 17:07

IP: 78.111.190.xxx
Рейтинг: 1

nnn1, 20 лютого 2016, 15:44 Что то на Вас это не похоже, какой то кровавый электрик!

GINKA

20 лютого 2016, 17:48

IP: 176.67.16.xxx
Рейтинг: -2

nnn1,спочатку той поліцейській сам подонок,вирішив у сафарі взяти участь. Та й машин поліцейських ну дуже багато з"їхалось на ту погоню.Думаю ,що в той час не тільки та беха з такою швидкістю летіла на весь Київ. Там таких хватає. Але вражають саме дії того "поліцейського

nnn1
20 лютого 2016, 18:25

IP: 93.74.80.xxx
Рейтинг: -2

Жінка він нічого сам не вирішував. Він виконував свої прямі обовьязки. На хвилиночку. Єкіпаж БМВ просто сразу виконав би законні вимоги патрульних. А чи пролунав би хоч один постріл? Тоді про яке сафарі ви говорите?. ВіП ви праві що "кровавий електрік" акле повірте мені Дістало що всякі мажори типу Калиновського, чи макарівських суддлів, чи помічників суддів чи прпосто депутатів безкарно вбивають ні в чому не винних людей в першу чергу жінок чи людей похилого віку і їм за це нічого. Бо вони раптом всі стають "хворими" поліцейский убив ублюдка, а тепер хай він розказує що він хворий чи взагалі дурачок. Жалко що він не вбив всих в БМВ тоді б вони доказували Господу Богу нашому що вони не винні. А зараз винним зроблядь поліцейського, а ці виродки і далі будуть вбивати наших дітей наших рідних і не тільки на дорогах.

Vip1976

20 лютого 2016, 18:42

IP: 78.111.185.xxx
Рейтинг: 1

С чего вы решили, что убиенный мажор? Он ведь даже не владелец иномарки. Почему стреляли именно в салон? Сложно было попасть в колесо стоящей машины или на крайний случай радиатор? Огонь вёлся именно на уничтожение, а не задержания правонаушителей. Я долго не коментировал это проишестве, пока не получил более мене полную информацию о проишедшем. Если бы пуля попала в пасажира случайно во время преследования, это куда ещё не шло, но расстрелять стоящюю машину в упор с пару метров чётко в салон, этот полицай - ублюдок достоен только смерти.

soyzik
20 лютого 2016, 18:43

IP: 176.67.3.xxx
Рейтинг: 3

Як на мою думку, потрібно покарати неадекватного поліцейського (з відео все видно), а також не менш суворо треба покарати водія БМВ, що спровокував такі дії поліцейського. Погоджуюсь із Safron: яке їхало таке й здибало. Для громадян становить загрозу як водій БМВ, так і поліцейський, який вирішує постріляти по живим мішеням.

Vip1976

20 лютого 2016, 19:09

IP: 78.111.185.xxx
Рейтинг: 3

soyzik, По водителю полностью согласен, всё что он нарушил на протокол и в суд.

Анті-гоблін

20 лютого 2016, 19:15

IP: 212.55.95.xxx
Рейтинг: 3

nnn1, хвилиночку, а чому, на яких підставах ви продовжуєте називати убитого ублюдком,виродком? У вас є якісь дані ? 

Адже по наявныйю у всіх інформації саме убитий був цілком адекватним - не вживав, вів правильний спосіб життя, займався спортом і повинен був стати благопристойним громадянином своєї країни.

«...Все знакомые парня в один голос говорят: "Он был хорошим, веселым и добрым". Его лучший друг Валера написал в соцсетях, что парень попал в злосчастное авто, в компанию ребят постарше, случайно: "Мы праздновали мой день рождения. По окончании закрылось кафе, и мы начали вызывать такси домой. Но подъехала BMW, и Миша поехал. Он предлагал и мне поехать, но я отказался. А днем мы узнали, что мы потеряли дорогого нам человека", — сообщил Валера...»

Відзначаю, після дня народження в кафе хлопець цілковито тверезий . І у нього особисто не було ніяких підстав тікати від поліції, але він випадково опинився в тій машині - він не встояв перед можливостю під’їхати на справжньому BMW ( роки-роки...(

А ось водій мав всі підстави тікати - машина не його, сам він обдовбаний.

І вже ( nnn1 , ви що, не відслідковуєте цей процес ?) поліціянта взяли під варту, що вже говорить про сумнів відносно правомірності використання ним своїх обов'язків.

Так чому той хлопчина, який НЕ МІГ впливати на її управління, ублюдок, виродок ?

Vip1976

20 лютого 2016, 19:35

IP: 78.111.185.xxx
Рейтинг: 0

Просто для сравнения:

nnn1
20 лютого 2016, 19:39

IP: 93.74.80.xxx
Рейтинг: 0

Антигоблын, парень не только мог но и обьзан был остановить машину, он этого не делал. Он прекрасно знал с кем он садился в машину. Прекрасно давал себе отчёт во последствиях и угрозах которую паредставлял автомобиль на скорости 190 км/час. И ничего не предпринял для остановки. Наоборот наверняка ещё и подзукживал неадеквата водителя.

Vip1976

20 лютого 2016, 19:43

IP: 78.111.185.xxx
Рейтинг: 1

давайте откроем закон о полиции и почитаем статью 46:4. Поліцейський уповноважений у виняткових випадках застосовувати вогнепальну зброю:...6) для затримання особи... , яка погрожує застосуванням зброї та інших предметів, що загрожують життю і здоров'ю людей та/або поліцейського;7) для зупинки транспортного засобу шляхом його пошкодження, якщо водій своїми діями створює загрозу життю чи здоров'ю людей та/або поліцейського.

5. Поліцейський уповноважений застосовувати вогнепальну зброю тільки після попередження про необхідність припинення протиправних дій і намір використання заходу примусу, визначеного цією статтею.

6. Застосування вогнепальної зброї без попередження допускається:1) при спробі особи, яку затримує поліцейський із вогнепальною зброєю в руках, наблизитися до нього, скоротивши визначену ним відстань, чи доторкнутися до зброї;5) для припинення спроби заволодіти вогнепальною зброєю.

12. Під час затримання осіб, щодо яких у поліцейського виникла підозра у вчиненні тяжкого чи особливо тяжкого злочину, а також під час перевірки документів у таких осіб поліцейський може привести в готовність вогнепальну зброю та попередити особу про можливість її застосування. Спроба особи, яку затримує поліцейський із вогнепальною зброєю в руках, наблизитися до нього, скоротивши визначену поліцейським відстань, чи доторкнутися до зброї є підставою для застосування вогнепальної зброї поліцейським.

nnn1
20 лютого 2016, 19:46

IP: 93.74.80.xxx
Рейтинг: 0

Вип отличный пример. Судья памятуя что произошло в Киеве с бандитами на БМВ не рискнул испытывать судьбу и подчинился законным требованиям полицейских.

Vip1976

20 лютого 2016, 19:52

IP: 78.111.185.xxx
Рейтинг: 3

nnn1, вы пугаете меня, "Судья памятуя что произошло в Киеве с бандитами на БМВ не рискнул испытывать судьбу" Вы сами верите тому, что написали? Скажу сразу, что ни разу за свой почти 20 летний водительски стаж не садился под градусом за руль, но в аналогичной ситуации даже не пытался бы бежать от патруля, поступил точно как судья. Думаю врачи дадут заключения, что судья был трезв, ну за пересичение двойной сплошной придётся заплатить, так это мелочь.

Vip1976

20 лютого 2016, 19:56

IP: 78.111.185.xxx
Рейтинг: 0

nnn1, 20 лютого 2016, 19:39 Как пасажир мог остановить машину? Разве дёрнуть за руль и направить её в столб?

nnn1
20 лютого 2016, 19:59

IP: 93.74.80.xxx
Рейтинг: -2

Могу рассказать историю которая произошла со мной в далёких 70-х Место действия город Карл маркс Штадт район Зигмар военный узел связи на территории которого находился и дом для офицеров время 8-00 я часовой в обьязанности входило после проверки пропусков впускать и выпускать сотру4длников. Подьезжает на машине мурло в гражданке. Я требую пропуск, в ответ куча матов и угроз и вопрос ты знаешь кто я. Отвечаю нет поэтому и требую пропуск. Дя я тебя... ... снимаю автомат с плеча. Тот уже ты что будешь стрелять. Отвечаю да сначала вверх потом на поражение. Но тут как раз подходит начкар и говорит, Да пропусти ты его, я его знаю. Результат, мне абсолютно ничего. Генерал пытался надавить на командование части, ему оьяснили, чтол часть особенная ГСВГ не подчиняется генерал может идти лесом, а часовые действуют согласно уставу. На этом инцидент и был исчерпан. Так и здесь патрульный действовал согласно инструкции вытяжки из которой здесь привёл ВИП.

nnn1
20 лютого 2016, 20:02

IP: 93.74.80.xxx
Рейтинг: -2

Выключить двигатель заблокировать руль затормозить ручником выключить коробку передач. Ну и в первую очередь не садиться в машину с обдолбышом за рулём.

kivi
20 лютого 2016, 23:30

IP: 212.55.95.xxx
Рейтинг: 0

Все мы такие умные,потому что в автомобиле не наш сидел ребёнок.Недай Бог что бы кто то был с его родиделей,ему было всего 17 лет.Я согласен что таких нужно остананавливать,сажать в тюрьму.У нас в Каневе гоняет на Порше 777 дибиТолик,я думаю каждый видит.И что?Ему всё пофиг.Что вы предлагете его тоже застрелить?

Калина

21 лютого 2016, 10:24

IP: 176.67.16.xxx
Рейтинг: 1

Поцікавтеся адвокатами цих "діток". Цікава вимальовується картина...

Vip1976

21 лютого 2016, 11:35

IP: 78.111.190.xxx
Рейтинг: 0

Калина,Адвокат водителя BMW Станислав Иваницкий не самый крутой адвока, вот из отзывов о нем: Станислав Степанович путает кто ему платит и часто защищает не клиента, а правоохранительные органы, одним словом он не решает вопросы- он нагнетает обстановку, сливая информацию милиции. Усугубит положение за ваши деньги и обязательно доведет дело до суда , вытянет максимально бабки. На суде ведет себя ропотно и боязливо. В суть не вникает, его интересуют деньги, но даже с ними он не может решить вопрос, так как постоянно на измене. http://informin.com.ua/ivanickij-stanislav-stepanovich-advokat-kiev/

Думаю это дело должны вести более именитые адвокаты, и даже не ради зароботка, а ради пиара - дело громкое. Водителю светит админнакзание и лишения прав, а адвокату пиар на всю страну.

Анті-гоблін

21 лютого 2016, 13:43

IP: 212.55.95.xxx
Рейтинг: 2

nnn1, ви так і не відповили, чому він ублюдок, виродок . Але я занайшов в вашій каламутній водичці коментів, що зараховую за відповідь ( якщо не згодні, то підправте) - « Наоборот наверняка ещё и подзукживал неадеквата водителя».

Обвинуваченя не може грунтоватись на припущеннях. Все це ваші домисли, тому я з чистим сумлінням відношу ваші образи юнакові на наклеп.

«...Он прекрасно знал с кем он садился в машину. Прекрасно давал себе отчёт во последствиях и угрозах которую паредставлял автомобиль на скорости 190 км/час....» - ніхто, навіть поліціянти, не могли знати чим все це скінчиться.

Далі ви звинувачуєте хлопця бездіяльності - «...обьзан был остановить машину... Выключить двигатель заблокировать руль затормозить ручником выключить коробку передач...» Смикання руля ( а саме водій тікав і не дав би цього зробити) на швидкості мало би непередбачувані наслідки.

Так, людина відповідає за свої вчинки або бездіяльність, якщо вона мала тяжки наслідки. Але единим тяжким наслідком його бездіяльності (що диво, по поліціянти гатили в в білий світ , як в копійку) було те, що він сам перетворився на жертву.

Тому до вас ще одне запитання.

Якщо ви вважаєте, що дії поліціянтів були цілковито виправдані і вони ніде не схибили, то чому вони так жорстко покарали людину саме за бездіяльність, а не водія, який безпосредньо коїв кримінальні дії ?

 

nnn1
21 лютого 2016, 14:17

IP: 93.74.80.xxx
Рейтинг: -1

Вы наверное плохо читали мои комменты. Я предлагал что бы полицейские уничтожили всех в БМВ в первую очередь водителя. Он стрелял не ради забавы, а для предотвращения ещё более тяжких последствий для населения от действий этих ублюдков. Вы пытаетесь меня спровоцировать на юридическую казуистику. Но лично для меня будь я на их пути не только БМВ, а все в машине представляли угрозу, Все без исключения. Поскольку ни один из них не был лишён возможности остановить машину. Полицейский не стрелял конкретно в этого урода он стрелял по машине и если водитель увернулся от пуль, то пули нашли всё равно виновного. Полицейский не наказывал виновного или невиновного, он препятствовал преступлению. А это большая разница. Кстати только он один проявил решительность и остановил преступление, остальные малость струсили.

nnn1
21 лютого 2016, 14:53

IP: 93.74.80.xxx
Рейтинг: -1

Могу привести ещё один пример. Допустим стая бездомных собак напала на вашего ребёнка и может его беззащитного убить. Вы имея в руках оружие можете его защитить, но тут в защиту "милых собачек" выступили Брижжит Бордо и не даёт вам спасти вашего ребёнка. Как вы в таком случае поступите? Будете ждать спасателей которые приедут когода от вашего ребёнка ничего не останется потому что собачек защищает французская сучка? Я бы в таком случае пристрелил эту блядь но ребёнка спас бы.

www.kaniv.net не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті користувальницьких рецензій,
оскільки вони висловлюють думку користувачів і не є редакційним матеріалом

Сторінки коментарів:



Вхід
Login:
Пароль
Пам'ятати?
Реєстрація
Забули пароль?

Нові теми:

Росія запускає тисячі ІПСО для дискредитації топпосадовців та ЗСУ, – керівник кібербезпеки СБУ Вітюк

СБУ обіграла російські спецслужби по всіх ключових напрямках, - Василь Малюк

JCfUZQsq

JCfUZQsq

JCfUZQsq

JCfUZQsq

JCfUZQsq

JCfUZQsq

JCfUZQsq

JCfUZQsq

Популярні за тиждень:

Про що зараз спілкуються:

Весна надії
Мені б тоже цікаво було б послухати пяк вона голосувала?
Коли звітується депутат Черкаської районної ради Горьова Наталія? [2]

slavikf
Те, що сталося після квітня 2019 року нічому вас не навчило
Щодо участі парламентської делегації у щорічній Мюнхенській конференції з безпеки [1]

semko
Та Горьовій буде про що звітувати, аби ще всі депутати так працювали.
Коли звітується депутат Черкаської районної ради Горьова Наталія? [2]

semko
А що молодших та і взагалі нових людей немає? Нам в Місту потрібно енергійного, грамотного, ініціативного місьного голову до 50 років, який хотів і мав сили та бажання трудитися для людей. Хорошу.. [весь]
Канів через 100-98 років [3]

klimenko_2015
ПЕВНО ЩО НАМ ПОТРИБНИЙ АКТИВНИЙ ЗНАЮЧИЙ НАШИ ГРОМАДСЬКИ ПРОБЛЕМИ ХАЗЯЙНОВИТИЙ МУДРИЙ ТА ПРОКАТАНИЙ ЖИТТЯМ ДЯДЬКО З МИСЦЕВИХ, В НИВЯКОМУ РАЗИ НЕ З ЧИНОВНИКИВ КАНИВСЬК.. [весь]
Канів через 100-98 років [3]

Космонавт
Тільки Саня Рябошлик зможе навести порядок в Каневі
Канів через 100-98 років [3]

WayBe
Буду дуже усім Вам вдячний! Зараз це критична потреба, як для мого підрозділу, так і для мене особисто. Дякую, куме! Дякую друзі!
Збори для Володі Буренка [1]

voskresennai
Мій телефон 0938834311
Продам будинок [2]

voskresennai
Доброго вечора. Ви не залишили номер телефону. Цікавить будинок.
Продам будинок [2]

Vlad999
Нехай з Богом спочиває! Вічная пам*ять Герою!
На війні загинув 27-річний розвідник із Канева Руслан Анісімов [1]

Активні оголошення:

Продам
Куплю
Робота
Послуги
Продается дом
Здам квартиру
Послуги
Міняю
Оголошення

Розділи новин:

З блогів
Міські новини
Регіональні новини
Цікавинка
Влада
Податкова
Спорт
Шевченко
Історія
Кримінал
Спортивні новини
Новини
Анонси
Районні новини
Новини району
Вибори
Політика
Флейм
Віка
Космос
www.kaniv.net
Video
Розповіді
Видання
Міські новини, екологія
Нещасний випадок
Статистика
Мистецтво
Долі людські
Транспорт
Війна
Політика, канів
Цікавинка регіональна
Історія, Свято
Обговорення
Дніпрова зірка
Бизнес
Історія, політика
Сміх тай годі!
Наука
Пожежа
Криминал
демократія і авторитаризм
права людини
Обхохочешься блин
Карти
Розваги
Милосердя
Обласні новини
Недільна школа
Міські новини, КУКіМ
Міські новини, зустріч з міським головою
Пенсійний фонд
Новини ринку
Екологія
Торренты
Канівщина,затримано, крадій, ліс
Центр Молодіжних Ініціатив
Телекомунікації
Бізнес
чат, чам
фото

Квітень
НдПнВтСрЧтПтСб
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Календар новин     


Правила сайту
Новини
Оголошення
Афіша

© 2006- Рекламна агенція "РЕКЛАМЕРА".
Контакт для розміщення реклами та матеріалів на сайті: (096) 9991699, email: waybester@gmail.com


Інформаційний партнер проекту - "Дніпрова зірка"