kaniv.net logo

Веб-камера в центрі Канева






















Головна > Блоґи > Zeleni 

Хто буде перший?

      Наступні дні обіцяють нові призначення, одне з яких посада першого заступника міського голови. До цього часу її займав Коломієць В.В., який і є одним із найперших кандидатів (надалі ВВ). За весь час правління ВВ здобув чималої слави корупціонера номер один в місті. Хто в нашому місті вирішує питання с землею? Хто вирішує питання з будівництвом? Відповідь одна – ВВ. Нехай і надалі вирішує питання? А чи хоче цього наша Канівська громада?


Zeleni

21 листопада 2015, 15:40

Теги статті:
  
Голосів:
7
25

Всього коментарів: 45

Сторінка коментарів: 1
safron
21 листопада 2015, 16:13

IP: 176.67.10.xxx
Рейтинг: 1
У Вас є конкретні факти корупційних дій Коломійця?

Чи Ви просто не хочете щоби він став першим замом?

Якщо є конретні факти, - поділіться подробицями. Нехай вся громада знає.

А просто так сипати звинуваченнями, це в першу чергу знижує рівень довіри саме до Вашого посту, а не до Коломійця.
PAZITIV
22 листопада 2015, 08:34

IP: 94.178.185.xxx
Рейтинг: 1
Факты на бумаге невозможно добыть.Блог возможно создан zeleni в пользу Ткаченко С.С. или еще кого нибудь.)))А факты требовать,это смешно.
pravda1000
22 листопада 2015, 16:50

IP: 78.111.187.xxx
Рейтинг: 3
Докази важко знайти . Візьмем події 2-річної давнини на Майдані. Всі знають хто давав накази бити людей. Але до цьо гочасу не змогли знайти винних.А тепер відносно Коломійця.Здається і сам Ренькас буде радий, якщо його не затвердять на цю посаду.Адже важко вжитись в одній берлозі двом ведмедям.Тай Коломійцю вже важкувато працювати. Зайдіть у виконком щ 16.00 і спитайте чи є Коломієць на роботі. Вони на вас такими очима подивляться неначе ви з Місяця впали. А потім думають як придумати де він .Крім того здається підходить і до завершення ера непотопляємого Титаніка_Святелика, який впевнений що його дії по організації тітушок та мітенгувальників до Києва забулись.
Шура-ви

22 листопада 2015, 17:22

IP: 176.67.11.xxx
Рейтинг: 2
safron, не для протокола))) Не нервничай, тут про васю всё правильно написано. А нужны факты - немножко напрягись, факты не глубоко, сильно рыть не надо.
Олександр Скорина

22 листопада 2015, 19:21

IP: 178.92.73.xxx
Рейтинг: 2
Тому, хто ніколи не займав посад від яких залежить вирішення того чи іншого питання, завжди легше: достатньо декларувати, що вирішувати все буду справедливо.

Але коли ми маємо претензії до людей, які виконують, чи виконували, владні повноваження, в претензіях до них має бути конкретика. Якщо це стосується долі земельних ділянок, вирішених на користь одного претендента з кількох, то говоріть конкретно: про долю якої ділянки йдеться, кому вона була виділена, і кого на Ваш погляд несправедливо при цьому обійшли. Та пишіть якими аргументами на користь іншого ви пояснюєте допущену несправедливість.

Без цього всі розмови ображених є нічим іншим, як чесанням язиків невдоволених людей.
GINKA

22 листопада 2015, 19:49

IP: 176.67.10.xxx
Рейтинг: 0
Горезвісні ділянки в районі вулиці Маяковського. Чия вина, що та земля наче в Каневі, а за "бумажками "начебто в Литвинці? Хоча знак при в'їзді до Канева далеченько від тих діляночок, хозяєва яких і досі тримаються в секреті
Шура-ви

22 листопада 2015, 19:52

IP: 212.55.95.xxx
Рейтинг: 1
Олександр Скорина, конкретно, с аргументами и фактами следствие, надеюсь скоро разберётся, всё будет по Закону, не всегда же у нас всё будет по "понятиям". Вы не волнуйтесь так, Вам ведь точно ничего не досталось, Вы не были при делах,да и вредно Вам уже нервничать. А посады мы занимали, что было, то было.
Олександр Скорина

23 листопада 2015, 01:03

IP: 178.92.73.xxx
Рейтинг: 3
GINKA, "Зелені" в темі блогу поставили для дискусії питання про доцільність затвердження на посаді першого заступника міського голови В.В. Коломійця. Там же говорять про його примарну славу корупціонера без будь-якої конкретики. Безпідставно вішають на нього повноваження у вирішенні питань з землею, будівництвом. Я весь час, коли Коломієць В.В. був першим замом Ренькаса І.О. мав повноваження секретаря міської ради і знаю по якій процедурі відбувалися вирішення земельних питань міською радою. Тож заявляю Вам офіційно: не мав Коломієць В.В. особистих переваг при вирішенні земельних питань, які проходили через міську раду. Тому й вважаю, що якщо у вирішенні земельних питань є претензії до Коломійця В.В., то озвучте, які конкретно питання вирішені саме ним і несправедливо. Без цього звинувачення є пустопорожніми.

Доля ж земельних наділів на Маяковського вирішена взагалі без участі у цьому процесі міської влади. Хіба у вас є в цьому сумніви? Чи Ви маєте докази причетності міської ради або особисто Коломійця В.В.? Якщо була якась причетність когось з міської ради до виділення тої землі, то це могло бути лише в період до того дня, коли секретарем ради було обрано мене і я набув повноважень виконуючого обов'язки міського голови, але вже після того, як В.В. Коломієць втратив повноваження міського голови, які перейшли до В.В.Ніколенка.

Не забувайте про період управління Каневом "смотрящими" з верхніх поверхів будівлі, що знаходяться над міською радою і з Черкаської ОДА...

От хто визначив місце для нового пам'ятного знаку учасникам АТО, я не знаю. Не пам'ятаю рішень міської ради нашого скликання про це, а нова рада ще таких рішень не приймала. Та пам'ятник відкрили на третій день після мого звільнення.

А щодо того, кому бути першим замом міського голови в першу чергу має визначатися І.О.Ренькас. Якщо у користувачів сайту є для нього поради в цьому питанні - пишіть хоть і в цій темі. Він переглядає дискусії на нашому сайті. Ренькас І.О. відповідатиме перед громадою і за вибір заступників, і за результати спільної з ними роботи. Але якщо рада без переконливих аргументів заважатиме йому у вирішенні кадрових питань, то рада має й ділити відповідальність з ним за результати дезорганізованої роботи.
Олександр Скорина

23 листопада 2015, 01:06

IP: 178.92.73.xxx
Рейтинг: 0
Шура-ви, не варто Вам так турбуватися про мене.
GINKA

23 листопада 2015, 07:48

IP: 176.67.10.xxx
Рейтинг: 5
Олександр Скорина, / ни в коем случае не имела ввиду Вас, когда писала про землю по ул. Маяковского. Мне кажется ,что решение вопроса о присоединении этой земли к Каневу, как раз и происходило в период десятилетия мэрства Коломийца.
А по поводу первого зама для мэра,то может пора что-то менять. И я уверена ,что у нас есть и молодые и перспективные на эту должность. Ну почему у нас теперь должно быть как в СССр--- годами бессменный руководитель,которого все окружающие считали незаменимым ? У меня у одной дежавю по поводу ссср?
прохожий

23 листопада 2015, 07:56

IP: 92.112.204.xxx
Рейтинг: 1
GINKA, +++++++++++++
ALIKA
23 листопада 2015, 11:54

IP: 46.133.249.xxx
Рейтинг: 3
[b]GINKA, на рахунок СССР цілком згодна. Комуняки та іх воронята комсомольці понадягали на себе ярлики "незаменимых" і крутяться як вареники в макітрі.
Олександр Скорина

23 листопада 2015, 15:30

IP: 94.179.121.xxx
Рейтинг: 0
GINKA, Ви не мали на увазі мене, і я не маю на увазі себе. Але змушений ще раз звернути вашу увагу на зміст блога, розміщений автором "Зелені". Якщо я здатний розуміти прочитане, то вважаю, що там помилково (чи навмисне) спотворені повноваження першого заступника міського голови і ставиться питання, чи варто їх знову покласти на В.В.Коломійця. При цьому без аргументів його називають корупціонером № 1 в місті. Ви ж додаєте "масла в полум'я" прив'язавши в цю тему виділення ділянок на Маяковського, хоч це питання ніякого відношення не має до попередньої діяльності Коломійця і не може враховуватися при обговоренні питання, чи варто йому ще раз доручати посаду першого заступника.

Тож я й звертаюяся до всіх: давайте в цій темі обговоримо питання, хто достойний стати першим заступником міського голови. При цьому ми маємо рахуватися з думкою міського голови, чи готовий він ділити відповідальність з тими кандидатами, які запропонуємо йому ми. Конкретних пропозицій для Ренькаса покищо ніхто не назвав. Але винесену ним на обговорення депутатів кандидатуру Коломійця В.В. тут заперечують. Але при цьому на нього вішають звинувачення, які неможливо по'язати з його діяльністю саме на посаді першого заступника міського голови і особисто його виною.

Щодо вашої тези "пора что-то менять", мушу Вам зауважити, що в даному випадку йдеться не про щось, а про конкретну посаду і мають бути пропозиції конкретних кандидатів та аргументи схвальні чи заперечуючі.

Вчити молоду заміну потрібно. Але отримавши повноваження міського голови, на людину лягає й відповідальність. А часи зараз нелегкі. Тож рішення за тим, хто прийняв на себе відповідальність за місто, коли він буде готовим ризикнути оновити кадри підлеглих йому людей на найвищих посадах. Підбір кадрів на інші посади в структурах виконавчої влади місцевого самоврядування відбувається на конкурсній основі.
GINKA

23 листопада 2015, 17:10

IP: 176.67.10.xxx
Рейтинг: 0
Олександр Скорина, /Тут я з Вами не погоджуюсь. Тому що,щоб привести якісь факти зловживання, то треба працювати на посаді голови люстраційного комітету для початку. Бо у нас в державі простому смертному багато чого недоступне в інформаційному плані. А якщо це стосується фінансових питань,то все у нас так побудовано,що з самого великого крадія буде як з гуся вода. Маленький приклад--- у нас в ЖБК-5 "Дніпро " колись був голова,який так накрався,що члени кооперативе звернулись до суду. І що суд присудив? що за давністю часу всю суму крадію простили,а борг в тепломережу і інші установи сплачували самі члени кооперативу. І так у нас всюди--- недолугі закони,які читаються двояко і так далі. Ще ніодного посадовця толком не спіймали і не наказали. А якщо навіть і були такі випадки,то народ і сам розуміє-- з кимось не поділився вчасно. Або рипнувся з тої "системи" вийти. А зась!
А ще хочеться привести приклад з Грузією і Саакашвілі. Будучи президентом він порозганяв усі кадри,причетні до "системи" і набрав молодих зовсім спеціалістів--- від того Грузія тільки виграла. Корупція у них не зникла геть,але її майже не залишилось! А що ж у нас ? поки будемо триматись за старе совєцьке поки і будемо і далі так існувати. Вважаю,що в Каневі достатньо молодих і перспективних на ці посади і трошки старших за молодь,але теж порядних людей є. Як пан мєр запитає,то можна і тут список викласти від всих відвідувачів сайту канів нет. Але ж бачу,що йому не цікаво. От і все
ALIKA
23 листопада 2015, 17:43

IP: 46.133.110.xxx
Рейтинг: 4
Олександр Скорина, за результатами "чесних та неупереджених" виборів ви отримали право на заслужений відпочинок,тож скористайтесь ним і перестаньте "відбілювати" репутацію Коломійця, він на це не заслуговує. А те що про нього тут пишуть - то диму без вогню не буває. Чи не так? Народ не такий як він(Коломієць) і ви думаєте. І не треба випитувати про аргументи. Маючи аргументи треба не вам сповідатись а іти до прокуратури, але поки живе ця система - це немає ніякого сенсу. Згодна з ginka, що треба міняти всіх представників влади, а так як у нас новий старий мер - приємних сюрпризів годі чекати. Заступника він буде обирати собі,щоб комфортно було працювати, і думка громади йому не особливо цікава.
Шура-ви

23 листопада 2015, 18:06

IP: 176.67.2.xxx
Рейтинг: 3
ALIKA, 100% права! +
Шура-ви

23 листопада 2015, 18:15

IP: 176.67.2.xxx
Рейтинг: 1
Уважаемый Олександр Скорина, я о Вас, признаюсь честно, вообще не беспокоюсь, Вы предсказуемы в своей толерантности и, на уровне инстинктов, осторожности, и уже давно лично мне, да и многим здесь, не интересны. Я беспокоюсь за свой город, за каневчан, за свою семью, за Украину, за то, что будет дальше при такой власти, так, что оставайтесь таким, как есть, живите долго в спокойствии и при здравии.
WayBe

23 листопада 2015, 18:29

IP: 212.55.94.xxx
Рейтинг: 1
Шура-ви,
"уже давно лично мне, да и многим здесь, не интересны." -
давайте ви будете говорити тільки за себе.
Шура-ви

23 листопада 2015, 19:21

IP: 212.55.94.xxx
Рейтинг: 0
WayBe, извините, "перегнул палку".
Правий

23 листопада 2015, 20:01

IP: 78.111.185.xxx
Рейтинг: 3
Історія коломійця. початок корупції-кп водоканал.кп міський ринок кп тепломережі.кп місто.алік-асвальт.і.тд.ітп....керівники розкажуть під протокол-скільки?коли?кому?....з періоду ПАНТЕЛІШЕНСЬКОЇ єпохи.частини-єпізоди в обласному десбез...........
Правий

23 листопада 2015, 20:07

IP: 78.111.185.xxx
Рейтинг: 3
коломієць-працює як ракова пухлина
Шура-ви

23 листопада 2015, 20:24

IP: 212.55.94.xxx
Рейтинг: 1
Правий , должность секретаря Рады более престижна и "навариста", он имеет влияние на принятие решений сессии, а зам. даже на распоряжение не имеет права.
mr.yoda

23 листопада 2015, 22:16

IP: 78.111.190.xxx
Рейтинг: -2
я так понимаю свобода будет на зама или секретаря поддерживать васю коломойского яка ганьба наверное гамалию какую то должность за это пообесчали
mr.yoda

23 листопада 2015, 22:17

IP: 78.111.190.xxx
Рейтинг: 0
а может за секретаря самого первого зама дадут только без права подписи))))))))))))))))
mr.yoda

23 листопада 2015, 22:21

IP: 78.111.190.xxx
Рейтинг: 0
Олександр Скорна а вы спросите по поводу корупции Васи Коломойского у Васильченка или Корнеева они много могут рассказать)))))))))
Олександр Скорина

23 листопада 2015, 22:43

IP: 178.92.74.xxx
Рейтинг: 0
GINKA, цитую Вас:

"Тут я з Вами не погоджуюсь. Тому що,щоб привести якісь факти зловживання, то треба працювати на посаді голови люстраційного комітету для початку. Бо у нас в державі простому смертному багато чого недоступне в інформаційному плані."

Чи не бачите суперечностей у власній позиції? Спочатку "вішаємо на людину всіх собак", а потім говоримо про недостатній доступ до інформації для того, щоб привести конкретні факти. То що тоді Ви привели вище: факти, чи плоди фантазії, які в народі звуться просто брехнею?

Недовіряю Коломійцю, то скажіть про це прямо: "Не довіряю Коломійцю". Але не треба видумувати якісь оборотки з землею, на які у Вас немає фактів. Та хіба вирішення питання, кому бути першим заступником міського голови - Ваша компетенція? Я Вам радив вище, якщо ми проти призначення одного, то маємо запропонувати іншого - тоді вийде конструктивна розмова і з'являється об'єкт для обговорення. А коли ми лише проти того, кого пропонує Ренькас, і не називаємо, кого ж вважаємо гідним на ту посаду, то ми діємо безвідповідально і неконструктивно, залишаючи міського голову без команди. Ренькас І.О. чує про Вашу недовіру Коломійцю В.В., та не бачить ні аргументів для недовіри, ні інших кандидатів на цю посаду, з якими буде готовий ділити відповідальність. Не довіряємо міському голові? Не ми його вибрали? Що ж зробиш, мусимо прийняти вибір інших і дати йому працювати, якщо будуємо демократію на заміну тоталітаризму, а потім, коли прийде час, будемо давати оцінки разом з його виборцями і продовжувати його повноваження, або вибором більшості членів громади ставити йому заміну.

Не дати людині сформувати команду, означає заважати працювати. Тоді потрібно ділити відповідальність за результат. А може все ж хай він визначиться з командою і разом з нею несе відповідальність за стан справ?
Олександр Скорина

23 листопада 2015, 23:27

IP: 178.92.74.xxx
Рейтинг: 1
ALIKA, відпочинок я заслужив ще у 2000 році і користуюся ним на свій розсуд.

Я член громади, як і Ви. Я не обмежую Ваших прав на формування громадської думки, чому Ви вважаєте коректним для себе давати мені такі поради?

Я себе комусь кудись нав'язував?
Якщо я заслуговую критику за свою позицію в громадському, чи політичному житті - пишіть про це, будь-ласка.

Так, я був кандидатом в депутати міської ради на виборах, які відбулися нещодавно. Люди цього разу обрали не мене. Я не роблю з цього особистої трагедії. У людей був досить широкий вибір. Я нікого не обманув у виборчій кампанії, не наобіцяв нікому нереальних речей. Але я завжди принципово відносився до захисту інтересів громади і справедливого вирішення наших спільних проблем. Тому від мене була пропозиція - оберете мене, буду представляти Ваші інтереси я. Обрали інших - бажаю Вам дочекатися отримання обіцяних ними результатів. Але до тих пір, поки я ворушуся, я маю місце для себе в громадсько-політичному житті і маю таке ж право, як і Ви ділитися своїми думками на сайті. Я присутній на нашому сайті з часів його заснування.

В минулому скликанні я був депутатом, обраним не по округу, а по партійному списку ВО "Свобода". Тож в депутатській діяльності я відносився однаково до потреб виборців, які проживають у будь-якому куточку Канева. Про свою роботу регулярно звітувався. Цього разу схема виборів змінилася. Рейтинг треба було заробити на округу. Мене мої сусіди могли не обрати за те (а я балатувався на окрузі, де проживаю), що не віддавав в своїй роботі переваг проблемам, які є за місцем мого проживання. А я цього не робив, бо не була активною громада кварталу. Реагував на звернення активних людей і допомагав їм, але які живуть за межами округу, який обирав цього разу депутата із списку кандидатів, серед яких був я.
Олександр Скорина

23 листопада 2015, 23:45

IP: 178.92.74.xxx
Рейтинг: 1
Шура-ви, я теж дбаю про місто, в якому живу я й моя родина. При цьому, як український націоналіст, віддаю перевагу інтересам нації.
Мені теж не байдуже, що буде далі. Але я переконаний в тому, щоб дати лад місту і Державі потрібно не з тінню боротися по надуманим фантазіям, а з ворогом і конкретними негараздами в нашому житті. А щоб побороти негаразди і винних, потрібно визначати їх чітко і аргументовано, а не нападати на кожного при будь-якій, навіть надуманій підозрі. Почитайте літературу і пригадайте до яких трагедій приводила подібна боротьба в 30-х роках минулого століття. Серед постраждалих тоді були й родини мого батька й моєї матері. Я пам'ятаю про це добре і не хочу, щоб зараз мої співвітчизники повторювали подібне.
GINKA

24 листопада 2015, 09:13

IP: 176.67.10.xxx
Рейтинг: -1
Олександр Скорина, / 23 листопада 22:43, при всій повазі до Вас я не згодна з вами у цьому питанні.Спочатку ви пишете: "давайте в цій темі обговоримо питання, хто достойний стати першим заступником міського голови" , я написала своє бачення,згадавши приклад Грузії і Саакашвілі. Потім звинувачуєте мене у брехні,тому що наведене без фактів. Олександр Іванович шукати факти у нас є начебто відповідні структури ,яки за це отримують гроші.Але тому що у нас в державі не панує право , а панує та ,вищезгадана мною "система" і суд і інші "органи " у нас продажні або покупні. І я навела приклад,що у нас посадовців не судять по ті органи,які повинні це робити і є тою складовою системи. Що ж вони один одного не пересаджають. Ось чому депутат ВР Парасюк Володя вдарив у те нагле рило посадовця із СБУ.Навіть він зі своїми повноваженнями не може здолати ту систему. Треба щоб народ дозрів. А ваш улюблений Колоиієць як раз багато років є тою складовою системи,що більшість мешканців Канева і не бачить його ні на яких посадах у міськвиконкомі. А якщо згадати про те не таке далеке самоврядування, то начебто громада буде мати більше повноважень у вирішенні проблем міста. Я є складовою тої громади і ні в якому разі не беру повноваження когось призначати, як Ви мені написали про мою компетенцію. Але ж і тут на сайті громадяни мають право висловити свою думку,в межах правил цього сайту.А якщо ми проти одного ,то маємо запропонувати іншого,то ж я і написала-- хоч Ренькас і читає цей сайт,але у нас у громади тут не запитав,що б хоча б послухати ті пропозиції.
Так ми мусимо прийняти вибір інших. Але і голова міськради повинен пам"ятати,що за нього на виборах проголосував не весь Канів. Більшість на вибори не прийшла,бо вони розчаровані,а іншій частині по-барабану. Я не підтримую таку громадянську позицію. Але якщо у нас виборців близько 20 тисяч,а за мера проголосувало 4 тисячі,то це 25 % населення.Тому і з командою йому треба,на мій погляд бути розсудливішим. Бо він зайшов у міськраду на плечах Небесної Сотні та загиблих на Сході у русько-українській війні.А оця мишина возня і голови і всих осередків партій у міськраді задолбала. В країні війна , вони тут посади не поділять ніяк!!! Та скільки можна?. І чому та частина населення ,яка за нього не голосовула і не ходила на вибори повинна терпіти як не ставленника "їхньої ряби",то старого номенклатурщика,комсомольського сов"єтського діяча, представника влади , який там засидівся ?
А по поводу вищезгаданої землі скажу слідуюче-- ваш Коломієць 10 років підряд був мером,то що часу у нього було багато для визначення меж Канева! Чи не так? І погожусь з Правим--- а асфальт Коломійця з армянами?Скільки грошей закатано! Ви що думаєте ,що народ сліпий?
GINKA

24 листопада 2015, 09:48

IP: 176.67.10.xxx
Рейтинг: -1
А це доповнення до теми Парасюка. Чи правильно він зробив. Я ,наприклад, його розумію. Час у нас такий,що толерантність не завжди умісна. Інколи доходить відразу після того, як зробив Парасюк!
..Юрий Бутусов:
Маленький вопрос. Парасюк очень нехорошо поступил, ударил ногой старшего по возрасту человека прямо на заседании парламентского комитета, в прямом эфире. Теперь народный депутат извинился за свое поведение, готов отвечать, по нему возбужден ряд уголовных дел. Теперь его ждет справедливый суд и он установит меру ответственности. Ок.
Но параллельно выяснилось, что генерал СБУ Писный - начальник управления в Главке "К" - по борьбе с коррупцией, в 1995 году был задержан по подозрению в рэкете, что он проживает на роскошной вилле под Львовом, что его семья владеет многими гектарами земли, недвижимостью, что он подарил дочке на 18 лет гостиницу в центре Львова и большой загородный дом, что его уволили из МВД из-за подозрений в коррупции, и наконец вершина - он был ровно три дня в зоне АТО, но при этом оформил себе статус участника боевых действий.
А в СБУ хоть кто-то извинился за то, что у них генерал-борец с коррупцией имеет такой послужной список?
Справді, а чому ?

www.kaniv.net не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті користувальницьких рецензій,
оскільки вони висловлюють думку користувачів і не є редакційним матеріалом

Сторінки коментарів:



Вхід
Login:
Пароль
Пам'ятати?
Реєстрація
Забули пароль?

Нові теми:

Товариство тверезості напідпитку

Влада людей з особливими потребами

Шабунін, який став учасником бойових дій, жодного разу не з’явившись у своєму підрозділі, займеться реформою ДБР, – Бойко

Силовики будуть ще більш жорстко реагувати на факти надання «липових» інвалідностей для ухилення від мобілізації.

Власник "УП" Фіала одночасно фінансує медіа в Україні, а його ТРЦ в Криму платить податки в РФ

Шукаємо волонтерів для юридичної допомоги!

Проблеми з виплатами військовим: де шукати правду?

Болівар не витримає двох

Бойова робота 28-ї окремої механізованої бригади імені Лицарів Зимового Походу

Ненароджені для війни від 3 ошб

Популярні за тиждень:

Про що зараз спілкуються:

Анті-гоблін
Я трохи підкину на вентилятор: - «Я буду сидіти на яхті та їсти омарів, а що буде з вами? Реформи – це реформа ВЛАДИ, а не громадян. І аж ніяк не навпаки. Анекдот. Зах.. [весь]
Влада людей з особливими потребами [1]

Цімо Sіла
"Думаю, що глава держави Андрій Борисович Єрмак (нехай святиться ім’я Його!) відправив у США прохати дозвіл на удари по території Росії не того клоуна. Треба було Кошового відправляти" - пиш.. [весь]
Шабунін, який став учасником бойових дій, жодного разу не з’явившись у своєму підрозділі, займеться реформою ДБР, – Бойко [2]

Цімо Sіла
Володимир Бойко починав цікаво. Донецький і викрив судимості януковича, пише веселі пасквілі на силовиків, але якщо він сам позиціонує себе на фронті, то звідки в Бойка скільки часу на юридичну, .. [весь]
Шабунін, який став учасником бойових дій, жодного разу не з’явившись у своєму підрозділі, займеться реформою ДБР, – Бойко [2]

tzs
WayBe, Вітаю Ва теж!
вірші. [8]

WayBe
tzs, це ж треба. 13 років тому :) Вітаю!
вірші. [8]

tzs
В мене ще його є багато, на ФБ, запрошую у друзі, кому подобається Мужик впіймав чарівну рибку… «Пусти мене й бажання швидко Тобі я виконаю в дар». «Багатим хочу буть, я.. [весь]
вірші. [8]

tzs
Знайшов свою творчість на сторінках Вашого сайту, дякую за підтримку
вірші. [8]

WayBe
vity,не пий більше
pruvit. [2]

vity
ШО/можнА ПРОГРАМУВАТИ?
pruvit. [2]

slavikf
Тут може бути ваша реклама (закреслено) рахунок для донатів 3 ОШБр
Ненароджені для війни від 3 ошб [1]

Активні оголошення:

Продам
Куплю
Робота
Послуги
Продается дом
Здам квартиру
Послуги
Міняю
Оголошення

Розділи новин:

З блогів
Міські новини
Регіональні новини
Цікавинка
Влада
Податкова
Спорт
Шевченко
Історія
Кримінал
Спортивні новини
Новини
Анонси
Районні новини
Новини району
Вибори
Політика
Флейм
Віка
Космос
www.kaniv.net
Video
Розповіді
Видання
Міські новини, екологія
Нещасний випадок
Статистика
Мистецтво
Долі людські
Транспорт
Війна
Політика, канів
Цікавинка регіональна
Історія, Свято
Обговорення
Дніпрова зірка
Бизнес
Історія, політика
Сміх тай годі!
Наука
Пожежа
Криминал
демократія і авторитаризм
права людини
Обхохочешься блин
Карти
Розваги
Милосердя
Обласні новини
Недільна школа
Міські новини, КУКіМ
Міські новини, зустріч з міським головою
Пенсійний фонд
Новини ринку
Екологія
Торренты
Канівщина,затримано, крадій, ліс
Центр Молодіжних Ініціатив
Телекомунікації
Бізнес
чат, чам
фото

Листопад
НдПнВтСрЧтПтСб
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Календар новин     


Правила сайту
Новини
Оголошення
Афіша

© 2006- Рекламна агенція "РЕКЛАМЕРА".
Контакт для розміщення реклами та матеріалів на сайті: (096) 9991699, email: waybester@gmail.com


Інформаційний партнер проекту - "Дніпрова зірка"