Пасха, як і всі церковні свята в якомусь сенсі недоступні нам , тому що пов'язані вони з вічним життям, яке нами втрачено. У нас немає сталості, вірності, відданості іншим людям і Богу. Ми не завжди усвідомлюємо наскільки мертві, не здатні до життя. Умираємо не тільки тілом, але й почуттями, розумом, серцем. Віра, як дія стає нам недоступна. Воля слабшає, паралізується, і хотілося б щось зробити, а не виходить. Тому що гріх - це втрата єдності з Богом, смерть.
"Єдність" - це не просте товариство, це взаємопроникнення, яке дається довірою, затверджується радістю, подякою по відношенню один до одного, і подивом: як можна обходитися без інших людей? Недарма ж у наших сучасників так часто виникає питання: "А навіщо жити?" У ньому виявляються реальні відчуття людини, яка вже не розуміє, що таке любов. Та й чи є вона?
Втілення Христа на землі заповнює, реанімує нашу совість, пробуджуються наші почуття, віра, у якій ми відкриваємо Христа. Ми виявляємо, що Господь - Свідок нашої смерті й наша смерть. Поруч із іншими людьми ми ніби то виглядаємо цілком живими, перед грішниками - майже що праведники. І тільки перед Його життям починаємо розуміти, що остаточно мертві.
Людина пізнавши свій гріх розуміє, що наше добро в Його світлі виявляється мертвечиною, примарою, спокусою для інших, а вічного, справжнього в нас нічого немає. Вона нарешті визнає: "Господи, перед тобою мрець!", - Христос відразу відповідає: "Живий"! Воскрешає. Прощаючи, Господь повертає, вручає нам Свої Божественні можливості, як батько в притчі про блудного сина.
Шлях до Воскресіння - це насамперед прихід до страждань Господніх, до Його смерті. Його страждання і наші теж. Він страждає й від мене, і від інших. Ми всі любі Йому. Гріх робить нас самотніми, але Христос розділяє нашу самітність. Богородиця сказала на Благовіщеня: "Я, раба Господня" (від Луки. 1.38). і в Ній ожив Бог. А Христос виголошує протилежне: "Для чого Ти Мене залишив?" "Відбулося!" (від Іоанна. 19.30). Він увійшов у смерть людей. Розділив її з нами, а смерть, - це коли світ поступово звужується, закривається усередині людини. І Господь руйнує цю самітність.
Життя – це, якщо один відкрив себе назустріч іншому. Він розуміє, що той може вдарити, обдурити, але все-таки довіряє йому. прислуховується, шкодує, намагається забути про себе. Його єдина радість - життя цієї людини, її свобода. Таке буває тільки у взаємності, у якій є світло – надія на іншого. Коли людина здогадується, що ці невичерпні відносини можуть зупинитися, наступає пітьма. У наших звичках її занадто багато. І нам уже стає важлива не сама людина, а її таланти, зв'язки, багатство.
Тільки перед Христом ми розуміємо: Життя може бути стійким, милостивим, надлишковим, і все більше переконуємося: "Господи, але ж уся моя правда - тільки жалюгідне руб'я, усе моє "високе" - просто пітьма. Я був обманутий самим собою, лукавий, двоєдушний". У цьому трагедія смерті. І вона може роздавити нас, якщо ми не відчуємо: поруч із нами Бог. З нами Він розділив смерть, зійшов у наше пекло, у кожну людську душу. І це нас виводить на свободу. Відбувається наше совоскресіння з Ним. Наше воскресіння - це визнання: у пекло моєї душі зійшов Бог. І замогильний холод, геєнський вогонь уже не так мене обпалюють. А без Нього їх було б неможливо витримати. Смерть ми вибрали добровільно. Її причина в тому, що людина живе для себе. А смерть Христа - заради іншої душі, і це початок життя Вічного. Потрібно пройти через смерть, щоб опинитися із Христом. Тільки те, що воскресло в Ньому, не зазнає мінливості, неправди.
Ми призиваємося до великодньої віри, у якій смерть уже переборена. Настав Великдень. Нам потрібно воскреснути, насамперед , для того, щоб прийняти милість Христа, стати довірливим стосовно Бога. Якщо в наші часи людина бореться з Христом і відкидає Його милість, прощення, то прямо відмовляється від відродження й воскресіння, вибираючи смерть. Смерть – є наслідком гріха. Гріх - це вибір зла.
Пасха відбувається не тільки в думках і почуттях, Вона може ввійти в плоть людини і настане людська цілісність. Підуть смерть, хвороби, у яких ми буваємо двоєдушні, неоднозначні, складні. Пасха дарує простоту, єдність душі й тіла. Нам повертається природність, первозданність, первородність у Христі.
У Воскресінні час зімкнувся. Перестав існувати. Відчинилася Вічність. Воскресіння було, буде і є.
kalimaha, ГРІХ-це коли людина відступає від Бога та його законів (заповідей).
Наслідки гріха- це не тільки смерть),
адже постає питання вічності життя душі, а не вічності життя тіла)
kalimaha, ГРІХ-це коли людина відступає від Бога та його законів (заповідей).
Наслідки гріха- це не тільки смерть),
адже постає питання вічності життя душі, а не вічності життя тіла)
kalimaha, ГРІХ-це коли людина відступає від Бога та його законів (заповідей).
Наслідки гріха- це не тільки смерть),
адже постає питання вічності життя душі, а не вічності життя тіла)
Oscar.
Cвяті отці вчать, що поняття "людина" застосовне тільки до складної іпостасі, що складається з душі й тіла, але не до душі або до тіла окремо.
Християнський погляд на значення тілесної складової людської природи істотно відмінний від того, як розумілась тілесність в античності. В античній філософії цінність людини, її гідність завжди зв'язувалися з її душею, і порятунок людини завжди мислився як порятунок тільки душі. Тіло ж завжди розглядалося як злий початок, ворожий стосовно духу. Ставлення античної людини до тілесності відбите у відомій приказці елліністичного періоду "soma - syma", яка може бути перекладена як "тіло - темниця" або "тіло - труна".
Для християнства, прийняття такого погляду на значення тіла в складі людської природи було споконвічне неможливе в силу факту Боговоплочення. Хоча християнство завжди вчило про перевагу духовного, вічного, нетлінного над речовинним, тлінним і смертним, проте, твердження цього ієрархічного принципу в християнстві ніколи не виливалося в ототожнення тілесності із чимсь злим і людини невартим.
Св. Іустин Філософ у полеміці з язичниками зауважує: "Якщо плоть воістину без користі, чому Христос зцілив її?". Більше того, Церква сприйняла від біблійної традиції погляд, згідно з яким, людиною може називатися тільки істота, що складається з тіла й душі. Тільки така психофізична єдність і може у власному розумінні слова називатися людиною. Душа сама по собі людину не складає. Священномученик єпископ Іриней Ліонський ("Проти єресей") говорить: "Безтілесні духи ніколи не будуть духовними людьми. Тільки все наше буття цілком, тобто з'єднання тіла й душі, утворює людину".
конечно верующие !
одни из них верят в Бога, другие в коммунизм, третьи в то что деньги могут все, и т. д. и т.п. по сути обьект не особо важен, главное процесс..
Бог не в церкви,Бог в душе! Трансляция Пасхального Богослужения из Киево-Печерской Лавры очень интересная была!Надо верить в то, что ты делаешь!Гспасутся ли грешники одним освящением
паски, колбасы и крашенок?
конечно спасутся !
чем больше святой колбасы с цилиндрическими булками и куриными яйцами слопаеш - тем круче спаение ! телевизионно-театральная развлекуха на сотнях специальных площадок, сразу дает спасающемуся прямой пропуск в райские кущи. главное - ночь в году не спать, тусовать слушая занудное бормотание, а на утро - напится водки и закусить святой колбасой с крашанками во славу Господню !
Псалми 103
1 Благослови, душе моя, Господа! Господи, Боже мій, Ти вельми великий, зодягнувся Ти в велич та в славу!
2 Зодягає Він світло, як шати, небеса простягає, немов би завісу.
3 Він ставить на водах палати Свої, хмари кладе за Свої колесниці, ходить на крилах вітрових!
4 Він чинить вітри за Своїх посланців, палючий огонь за Своїх слуг.
5 Землю Ти вґрунтував на основах її, щоб на вічні віки вона не захиталась,
6 безоднею вкрив Ти її, немов шатою. Стала вода над горами,
7 від погрози Твоєї вона втекла, від гуркоту грому Твого побігла вона,
8 виходить на гори та сходить в долини, на місце, що Ти встановив був для неї.
9 Ти границю поклав, щоб її вона не перейшла, щоб вона не вернулася землю покрити.
10 Він джерела пускає в потоки, що пливуть між горами,
11 напувають вони всю пільну звірину, ними дикі осли гасять спрагу свою.
12 Птаство небесне над ними живе, видає воно голос з-посеред галузок.
13 Він напоює гори з палаців Своїх, із плоду чинів Твоїх земля сититься.
14 Траву для худоби вирощує, та зеленину для праці людині, щоб хліб добувати з землі,
15 і вино, що серце людині воно звеселяє, щоб більш від оливи блищало обличчя, і хліб, що серце людині зміцняє.
16 Насичуються Господні дерева, ті кедри ливанські, що Ти насадив,
17 що там кубляться птахи, бузько, кипариси мешкання його.
18 Гори високі для диких козиць, скелі сховище скельним звіринам.
19 І місяця Він учинив для означення часу, сонце знає свій захід.
20 Темноту Ти наводиш і ніч настає, в ній порушується вся звірина лісна,
21 ричать левчуки за здобичею та шукають від Бога своєї поживи.
22 Сонце ж засвітить вони повтікають, та й кладуться по норах своїх.
23 Людина виходить на працю свою, й на роботу свою аж до вечора.
24 Які то численні діла Твої, Господи, Ти мудро вчинив їх усіх, Твого творива повна земля!
25 Ось море велике й розлогошироке, там повзюче, й числа їм немає, звірина мала та велика!
26 Ходять там кораблі, там той левіятан, якого створив Ти, щоб бавитися йому в морі.
27 Вони всі чекають Тебе, щоб Ти часу свого поживу їм дав.
28 Даєш їм збирають вони, руку Свою розкриваєш добром насичаються.
29 Ховаєш обличчя Своє то вони перелякані, забираєш їм духа вмирають вони, та й вертаються до свого пороху.
30 Посилаєш Ти духа Свого вони творяться, і Ти відновляєш обличчя землі.
31 Нехай буде слава Господня навіки, хай ділами Своїми радіє Господь!
32 Він погляне на землю й вона затремтить, доторкнеться до гір і димують вони!
33 Я буду співати Господеві в своєму житті, буду грати для Бога мого, аж поки живу!
34 Буде приємна Йому моя мова, я Господом буду радіти!
35 Нехай згинуть грішні з землі, а безбожні немає вже їх! Благослови, душе моя, Господа! Алілуя!
А мне интересно, что Вы как верующие сделали в своем городе?
www.kaniv.net не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті користувальницьких рецензій, оскільки вони висловлюють думку користувачів і не є редакційним матеріалом
Анті-гоблін Я трохи підкину на вентилятор: - «Я буду сидіти на яхті та їсти омарів, а що буде з вами?
Реформи – це реформа ВЛАДИ, а не громадян. І аж ніяк не навпаки.
Анекдот. Зах.. [весь] Влада людей з особливими потребами [1]
WayBe tzs, це ж треба. 13 років тому :)
Вітаю! вірші. [8]
tzs В мене ще його є багато, на ФБ, запрошую у друзі, кому подобається
Мужик впіймав чарівну рибку…
«Пусти мене й бажання швидко
Тобі я виконаю в дар».
«Багатим хочу буть, я.. [весь] вірші. [8]
tzs Знайшов свою творчість на сторінках Вашого сайту, дякую за підтримку вірші. [8]