kaniv.net logo

Веб-камера в центрі Канева






















Головна > Блоґи > turoc 

Пивні палатки на дитячому пляжі, ч .3 (Парк)

«Освоєння»  в неороговозному  стилі  канівської   набережної  Дніпра  продовжується.

 

  З’явився ще один  тентовий «заклад», цього разу вже в офіційно-парковій  зоні  безпосередньо на набережній дорозі («парковій  алеї»)  в районі  будинку №35 по в. Героїв Дніпра.  Щоправда  тент розмальований  рекламою  оболоньського  «Живчика» і мабуть буде подаватись  як дитячий, що втім ніяк  не змінює суті  проштовхуваної  з  своєї  подоби  в маси культури ранньонеандертальського   дебілізму,  одною  з  складових  якої є  заливання  півом  народних  мозгів    вже з дитсадківського  віку, аби  більше  ніякі  смутні думки не лізли в голову. 

Кидаються в око також і таблички з суворим  написом  «Купатися заборонено»,  що рясно з’явились  в районах   розташування   оазисів новітньої культури, і очевидно  мають убезпечити від зайвих турбот  власників  і «кришу»  на випадок,  якщо який-небудь  піпл  перенаситившись   новітньою  культурою  з затуманеної  голови  раптом  надумає  потонути  поблизу  «завідєнія».

 

 

1.В зв’язку з таким передбачуваним  розвитком  «благоустрою»   міських відпочинкових  зон ( з таким же успіхом сюди можна віднести і інші  ініціативи  розбудови  «Нового міста» )   хочеться  донести  до   виразників  міської влади   слідуюче:

 

Оскільки   згадувані вище  дії  мають непересічне значення  і наслідки для жителів  міста  та  відбуваються  з волі чи з  відома  міської влади без  врахування  думки більшості населення  та всупереч передвиборчим  обіцянкам теперішньої  владної команди,   очевидним  є порушення   прав  та інтересів  громадян.

 

Ситуація  загострюється тим, що на даний час влада на всіх рівнях  жодним чином  не відображає  інтереси  громадян  будучи при цьому  за визначенням  (послідовне порушення конституції на кожному етапі формування)  ще й  нелегітимною. Часткова легітимність  діючого президента,  представником  якого   фактично є  міський голова,  що  вслід  за своїм поводирем  сам собі визначив  десятирічний термін,    ситуацію не рятує, особливо якщо згадати  хід  міського  виборчого процесу  жовтня  2010р.

Оскільки в своїй  суті  держава  як  така  є  не  більше  як  суспільний  договір, втілений в конституції і законах,   між громадянами   які    делегують   частину своїх прав і ресурсів  на  провадження    загальносуспільних   потреб, а носії  державної влади є  знову ж таки  не більше як виконавцями  вказаного договору, то в умовах коли конституція не виконуються, а закони діють не для всіх,  той  таки договір  не виконується,  тобто де-факто його не існує, не існує держави, а значить не існує  носіїв державної влади. Є  певним чином зорганізована  група людей, що користується  суспільними фондами , відстоюючи власні інтереси   фактично з  допомогою  псевдодержавних  силових  структур. .

 

Відтак , якщо  узгодженого алгоритму взаємодії немає,   все вирішується  чисельною масою, тобто силою. Відповідно ніхто немає  ніяких  зобов’язань і гарантій.  

Отож ситуація  з прибережною смугою виглядає так,  що  малочисельна   група  людей,  не маючи на те ніяких прав і повноважень, розраховуючи виключно на силову підтримку своїх спільників обмежує життєвий простір та інтереси  цілої  спільноти.  І  тут знову треба повернутись до вищесказаного.

 

 

 

 

2.Звертаючись  до відповідальних людей, які мають намір  не  заради наживи взяти  на себе    обов’язки по управлінню  міськими чи державними справами  після того як сяде ( а іншого варіанту  за загальнозрозумілим  баченням не  існує) діюча владна  команда,  доцільно запропонувати  включити до своєї програми (не як довершений варіант, а як ідею)  слідуюче:

 

 

 

 

 

Надати прибережній зоні Дніпра на протязі від терміналу «Авто-Ріка» (заклад « Т&Т») до мису, за яким розташовується затока колишнього дитячого пляжу (Лиса гора) без виключень та обмежену в. Г.Дніпра, буд.№35, №39, № 45, №47по в.Г.Дніпра, з ділянкою, яка відводилась під проект «Кобзареве поле» включно, статус міського прибережного парку.

 Безпосередньо прилеглу до Дніпра набережну дорогу перепроектувати в пішохідну центральну паркову алею з можливістю проїзду по ній виключно автомобілів спеціальних служб. Заборонити в’їзд на територію прибережного парку будь-яких інших транспортних засобів за винятком велосипедів.

 Відповідним службам розглянути можливості винесення насосно –каналізаційної станціі за межі парку та житлового масиву чи її модернізації.

 Вирішити перспективне завдання знесення закладу «Двойка» разом з господарчим двором та під’їздною дорогою, натомість запропонувавши власнику пільгову участь в будівництві на основі (чи на місці) недіючого танцювального майданчика критого молодіжного танцювального залу, виконаного за сучасним оригінальним проектом.

 На території прилеглій до теперішньої доріжки, що йде від авто зупинки по в. Г.Дніпра («стара Господарка») до танцмайданчика дозволити встановлення дитячих атракціонів, чи створення дитячого містечка.

 На території колишнього проекту «Кобзареве поле» передбачити можливість створення відкритої концертної площадки (зеленої галявини).

 Заборонити на території прибережного парку будь-яке інше будівництво, встановлення стаціонарних і тимчасових малих архітектурних форм, торгових палаток, тентів і т. д. окрім прокладення пішохідних доріжок, встановлення паркових лавок та урн для сміття.

 Берегову піщану смугу прибережного парку поставити під контроль водно-рятувальної служби з метою використання її як природного пляжу.

 На прибережній території, що прилягає до Лисої гори від «Кобзаревого поля» до човнової станції створити офіційний міський пляж з атракціонами, торговими точками і т.д . які повинні розміщуватись не ближче 20м-30м до води.

 

 

 

 

3.Звертаючись до  громади міста, закликаю  не тільки згадати про свою людську гідність, а й повсякчас  відстоювати  її.    

 

 

 

 

turoc

2 липня 2011, 22:00

Теги статті:
парк   узбережжя   збереження  
Голосів:
10
19

Всього коментарів: 57

Сторінка коментарів: 1
shum323

2 липня 2011, 23:09

IP: 78.137.22.xxx
Рейтинг: -1
та хай собі ставлять чи вам не все одно. ви нічого не змінете тіки так понаписувать і забути. а з другої сторони пляжі та набережна трохи чистіша буде
White Pride

2 липня 2011, 23:49

IP: 95.135.217.xxx
Рейтинг: 0
"Будуємо нову Канівщину" - забудуємо все місто генделиками з півом. І не забуваймо, владна команда в своїй передвиборчій програмі робила особливий акцент на молодь, обіцяли набудувати молодіжних центрів. От і набудували генделиків, щоб заливати молодь алкоголем, споювати, затупляти мізки.
White Pride

3 липня 2011, 00:50

IP: 95.135.217.xxx
Рейтинг: 0
Оксана

3 липня 2011, 16:33

IP: 93.72.206.xxx
Рейтинг: 3
shum323, цитата: «…та хай собі ставлять чи вам не все одно…»

Мені, наприклад, не все одно. Особливо раптова заборона купатися в місцях, де канівчани спокійно собі купалися й відпочивали десятиріччями. Це з якого такого переляку нам будуть забороняти купатися на пляжі біля наших будинків? Це що – вже чиясь приватна власність? Так, наскільки я пам’ятаю, згідно Земельному і Водному кодексам України віддавати 100-метрову берегову смугу Дніпра в приватну власність заборонено – дозволено лише орендувати, і при цьому орендатор зобов’язаний забезпечити безперешкодний доступ населення до води.

«…ви нічого не змінете…»

Якщо будемо мовчки дивитися на цей бєспрєдєл, то дійсно нічого не змінимо. Незабаром всю берегову смугу вздовж Канева визнають зоною, забороненою для купання і придатною лише під генделики – перші кроки для цього (з мовчазної згоди канівчан) вже зроблено:

1 – поява першого генделика на самісінькому пляжі біля будинків 45-47 по Героїв Дніпра (такий собі пробний хід – як сприйме населення, «схаває» мовчки чи буде протестувати);

2 – вихід статті в «Дніпровій зірці», де Міхаіл Кулєшов ясно дав зрозуміти наміри влади визнати весь канівський пляж місцем, непридатним для купання, і облаштувати пляж для канівчан десь подалі, цитую: «нижче за течією - наприклад, у районі готелю "Княжа гора"»;

3 – поява табличок «Купатися заборонено» в місцях купання та відпочинку канівчан.

До чого можуть призвести такі дії (а також мовчання та дивовижна терплячість населення Канева) – неважко здогадатися (((
azk777

3 липня 2011, 18:40

IP: 91.124.71.xxx
Рейтинг: 1
Спалити на**й все
Олександр Скорина

3 липня 2011, 22:25

IP: 95.132.127.xxx
Рейтинг: 0
TUROK,
Питання міської берегової лінії Дніпра, парку над Дніпром, пляжів і місць для рибної ловлі, прогулянок на моторних човнах, іншого активного відпочинку мешканців і гостей міста, особливо молоді, дітей, дійсно актуальні.
Але Ваш стиль подачі проблеми для обговорення на сайті схожий на передвиборний популізм нової команди, альтернативної до діючої владної команди. Тобто Ви своєю подачею матеріалу здаєтеся схожим на нового претендента на посаду мера, або на «козачка» нового претендента.
… І пішла подача матеріалу в соусі: влада діє не так, обізвися той, хто прийде до влади і весь берег оголосить доступним народові! А між рядками вашого тексту читається, що такий місія є, і він ось-ось скаже: «Оберіть мене – і весь берег буде парком, пляжем, скрізь буде чисто, міліція виводитиме порушників тверезості з пляжної зони, а чиновники ходитимуть по березі і наливатимуть відпочиваючим в одноразові стаканчики охолоджений «Боржомі». Генделиків на березі не буде!».
Якщо громада це «ковтає», вона вже за звичкою буде обдурена в чергове. Тож команда, яка розпочинає майбутню виборчу компанію в такий спосіб (очевидно сподіваючись на позачергові місцеві вибори) є або такою ж не обізнаною із складностями завдань і реальними можливостями місцевої влади по їх вирішенню, якою була у минулій виборчій кампанії команда Ніколенка-Кулєшова, або командою, яка хоче свідомо в черговий раз зробить виборців лохами, голосуючими за Нью-Васюки.
Тож оцінювати треба реалії справедливо. А це означає, що дійсно берег Дніпра вздовж всього міста є непростим і небезпечним. Це підтверджують щорічні нещасні випадки на воді. Нелегким завданням для місцевої влади є забезпечення порядку в парковій та умовно пляжній зоні. Умовно – бо фактично люди використовують берег, як пляж, але жодного належно обладнаного для цього місця немає. Більше цього, берег навіть елементарно комунальними службами не обслуговується, а в місцевому бюджеті не передбачається для цього коштів.
Що ж до запропонованої Вами красивої ідеї-програми, то вона нагадує мрії і плани пана Кулєшова, який у кожному кутку міста розповідав красиво про майбутній благоустрій міста і критикував бездіяльність попередників. Коли його запитували, де візьмете гроші на це, була коротка впевнена відповідь: «Я знаю где брать деньги!». Багато людей в це повірили. Залишилося дочекатися нам манни небесної. На нову манну будемо "клювати" пізніше…
Не від легкого життя рішеннями міської ради дозволено розмістити на березі Дніпра в місцях відпочинку канівців тимчасові торгівельні заклади. На господарів тих закладів спеціальними умовами покладено ряд обмежень і обов’язків по утриманню прилеглих територій не лише закладу, але й зон відпочинку, що поруч. Давайте разом поспостерігаємо, як підуть справи, як виконуватимуться умови, чи буде відпочиваючим на березі комфортніше від сусідства з закладами. Чи не будуть забутими та вимушиними спостерігати пиятику в зонах відпочинку діти. Давайте разом обговорювати, як вдосконалити використання в інтересах громади розміщення літніх закладів у парковій та пляжних зонах. А хаяти діючу владу і обіцяти красиве майбутнє ще буде час.
Як депутат міськради від ВО «Свобода», я поінформований, що міська партійна організація ВО «Свобода» уповноважила конкретних членів організації спостерігати за роботою літніх закладів торгівлі в зоні берегу Дніпра і парку. Результати спостережень будемо аналізувати, робити висновки, реагувати. Хто з членів громади матиме негативну інформацію чи вважатиме гідним відзначення подякою та популяризації досвіду роботи якогось закладу, прошу ділитися думками про це з головою міської партійної організації ВО «Свобода», депутатом міської ради Юрієм Гамалієм.
Щодо табличок про заборону купатися. Розміщення таких застережень у місцях, необладнаних для купання, є обов’язковим, згідно правил безпеки на воді. Їх відсутність може мати наслідок – відповідальність посадових осіб за нещасні випадки на воді. Але хіба хтось у Каневі відганяє відпочиваючих від води? Та прочитавши табличку, пам’ятай про небезпеку і будь обережним, відповідальним за власну безпеку, здоров'я, життя. На тій ділянці берега, яка буде перевіреною на відповідність нормам для пляжу і яка буде під спостереженням рятувальної служби, такі таблички можуть бути зняті. Але для цього нам треба вказати місцевій владі, звідки вона має зняти кошти для фінансування рятувальної служби. Бо на сьогодні бюджет міста таких коштів не передбачає і ніхто з тих, хто знає де гроші брати, адресу мішків з грошима не вказав. А може хтось із забезпечених читачів сайту проявить таку турботу про громаду і оголосить бажання утримувати рятувальну службу власним коштом? Не думаю, що діюча влада відмовиться розглянути відповідні пропозиції, оцінити умови такої благодійності.
Тож у розгляді пекучих проблем закликаю до глибшої конструктивності від критиканства. Чергові вибори не на часі, триває буденне життя громади.
SKI

4 липня 2011, 02:36

IP: 76.10.160.xxx
Рейтинг: 0
Табличка "Купатися заборонено" в том месте, где купались поколения каневчан, - это слегка перебор. Табличка "Пляж не оборудован. Вы находитесь здесь под собственную ответственность" сняла бы негативное отношение к такого рода предупреждениям, и возможную ответственность за несчастные случаи, и заставила бы задуматься о безопасности.

Да и "генделык" возле пляжа - это не так и плохо. Зависит только от того, как будет поставлено дело. Ведь и "Старий Канiв", и "Княжа Гора" находятся в Каневе. Только в администрации первого не хватает мозгов даже музыку отрегулировать соответственно объему помещения, не говоря уж о кухне и обслуживании. Во второго-же кухня так себе, зато атмосфера и обслуживание на уровне хорошего европейского ресторана. И каждый находит свой контингент.
Михалыч

4 липня 2011, 11:55

IP: 95.132.241.xxx
Рейтинг: 1
Пан Скорина договорился до того, что нынешняя власть никуда не годится, но ей нужно помочь материально:-))))) Почему храбрая и воинственная "Свобода" не инициирует смену никуда не годной команды, а занимается навязчивой пропагандой своих идей?
Ymmi
4 липня 2011, 12:32

IP: 95.132.234.xxx
Рейтинг: 0
Чітко підмітив Михилич. СКОРИНІ:Для того .щоб берег Дніпра був безпечним для відпочинку треба менше говорити а депутатам ВО Свобода взяти на себе ініциативу по забезпеченню порядку в парковій та пляжній зоні.Для цього драглайном намити пісок .а також привести в порядок дно біля берегу поставити грибки та лавочки.А спостерігати та аналізувати уміють всі.Допоможіть як депутат знайти місцевій владі гроші.Залучіть Чиж .Вона х до сьогоднішнього часу не доповіла громаді .як з.їздила в Німетчину та Польщу.Може є які пропозиції щодо спонсорів та інвесторів .Так чергові вибори не загорами і якщо ВО Свобода щось зробитьто успіх на виборах забезпечено.
Оксана

4 липня 2011, 12:44

IP: 93.72.206.xxx
Рейтинг: 0
SKI, в чем-то согласна с Вами, в чем-то – нет.

«…Табличка "Купатися заборонено" в том месте, где купались поколения каневчан, - это слегка перебор…»

Еще и какой перебор! Несчастных случаев конкретно на этих участках пляжа ничуть не больше, чем на любых (даже оборудованных, со спасателями) пляжах любого города. Они даже не названы в упомянутой выше статье в «Днипровой зирке» в числе опасных для купания мест. А вообще пляжей, где абсолютно никто никогда не тонет, не бывает в принципе.

«…"генделык" возле пляжа - это не так и плохо…»

ВОЗЛЕ пляжа, но не на самом пляже в паре метров от воды, когда он (генделик) занял нехилую такую площадь этого самого пляжа, создав людям неудобства. По сути местных жителей просто тупо вытеснили с их привычного места отдыха. Мы, например, там всегда купались и загорали, т.к. удобный участок пляжа был – прямо под домом. Теперь этот участок пляжа у людей, можно сказать, отняли. Приходится обходить бывший любимый пляж, занятый теперь генделиком, и искать другое место уже где-нибудь подальше. А если еще пару таких «заведений» поставят, то куда каневчанину идти место для пляжа искать – в Пекари?

«…Ведь и "Старий Канiв", и "Княжа Гора" находятся в Каневе…»

Вот и отлично! Заведения находятся в таких местах, где никому не мешают жить. А еще есть пивнушка напротив Лысой горы, к которой также ни у кого претензий нет. Разные заведения для разного контингента – всех все устраивает. Вот и хватит! По-моему вполне достаточно.

Да что уж там говорить – Канев из-за запаскуживания своих еще недавно прекрасных пляжей УЖЕ теряет туристов (отдыхающих). Например, я в теме «Пивні палатки на дитячому пляжі, ч.2», уже упоминала знакомых киевлян, приезжающих летом отдыхать в Канев именно из-за его пляжей, которые привлекали своим уникальным расположением прямо под домами и в то же время неиспорченным природным видом (в отличие от многочисленных киевских пляжей). Так вот, недавно они приехали ко мне в гости и, увидев генделик прямо на пляже, сказали, что этим летом отдыхать в Каневе не хотят, а лучше снимут домик в Прохоровке, потому что (цитирую, дословно) «город испортился… таких сральников (имелся в виду вышеупомянутый генделик, повторяю, слова не мои) у нас и дома хватает». Это только маленький пример - две семьи, с которыми знакома лично, уже отказались отдыхать в Каневе. Между прочим, люди не бедные, ежегодно оставляли в Каневе немаленькие суммы, в общем, как раз из тех отдыхающих, которые очень полезны городу, претендующему на статус туристического. Уверенна, что подобное «облагораживание» берега отобьет охоту проводить пляжный сезон в Каневе еще у многих отдыхающих, ибо уничтожается как раз то, что привлекало их в Канев. Из уникального город превращают в банальный, такой как все, и отдыхающие действительно не поедут проводить лето в таком месте, которое в точности повторяет места отдыха у них дома.
Олександр Скорина

4 липня 2011, 13:21

IP: 94.179.18.xxx
Рейтинг: 0
Ymmi, не про успіхи "Свободи" дбаймо, а про захист інтересів громади.
Я говорю про реальні речі, якими, в тому числі, переймається місцева партійна організація ВО "Свобода". Вам хочеться фантазувати на теми намиву піска на наших пляжах - фантазуйте, або вирішіть це, почистіть також дно Дніпра, грибки поставте, якщо це Вам по силі.
Мінус Михайлича я завжди зароблю на сайті, це мені зрозуміло. Але владу змінить місцева громада, а не окрема парторганізація, тоді, коли настане передбачений законом час, або коли визріє необхідність і готовність. Ініціатори знайдуться, вмовляти не доведеться. А жити і долати негаразди, що нас оточують, доводиться постійно.
Я ж не залишаюся осторонь наших спільних проблем в межах свого бачення, мого власного їх розуміння і моїх можливостей впливу на ситуацію. Не підтримуєте мене - дослухайтеся кращих порад, пропонуйте свої.
Михалыч

4 липня 2011, 13:32

IP: 95.132.241.xxx
Рейтинг: 0
Александр Иванович, это что? "Мінус Михайлича я завжди зароблю на сайті, це мені зрозуміло." Что, если не секрет, Вам понятно? Кстати, минус был всего один и причину я объяснил.
Олександр Скорина

4 липня 2011, 13:48

IP: 94.179.18.xxx
Рейтинг: 0
Вибач, Михайлич, якщо цього разу не мінусував. )))
Хтось мінуса ставив. Я думав, що заробив від тебе. Виходить, що помиляюся.
Головне ж, щоб Бог дав нам розуму лад навести в нашій Україні, у рідному нам Каневі.
Михалыч

4 липня 2011, 13:50

IP: 95.132.241.xxx
Рейтинг: 0
Что то он не спешит, наверное не до нас ему:-)))))
Оксана

4 липня 2011, 15:10

IP: 93.72.206.xxx
Рейтинг: 0
Олександр Скорина, це я Вам поставила мінус. Вибачте, якщо Вас цим образила, я не думала, що Ви так переймаєтесь через ці бали. Можу пояснити – чому мінус. Більше за все обурила фраза «І пішла подача матеріалу в соусі: влада діє не так, обізвися той, хто прийде до влади і весь берег оголосить доступним народові!». Та берег І ТАК БУВ ДОСТУПНИЙ НАРОДОВІ! Весь час був доступний, доки влада не дозволила комусь встановити таблички «Купатися заборонено».

Ви пишете:
«Розміщення таких застережень у місцях, необладнаних для купання, є обов’язковим, згідно правил безпеки на воді. Їх відсутність може мати наслідок – відповідальність посадових осіб за нещасні випадки на воді. Але хіба хтось у Каневі відганяє відпочиваючих від води? Та прочитавши табличку, пам’ятай про небезпеку і будь обережним, відповідальним за власну безпеку, здоров'я, життя.»

А як ще людина, що вміє читати, повинна розуміти напис «заборонено»? Заборона – вона заборона і є. Наприклад, напис «Палити на зупинці заборонено» означає аж ніяк не те, що паління шкідливе для нашого здоров’я, а те, що за паління на зупинці до вас може підійти співробітник міліції та оштрафувати, а якщо не схочете сплатити штраф, то й у відділення забрати. Якщо таблички дійсно встановили лише з метою уберегти нас від утоплення, то й треба було написати приблизно як каже SKI: «Купатися небезпечно. Ви знаходитесь тут під власну відповідальність».

«…берег Дніпра вздовж всього міста є непростим і небезпечним. Це підтверджують щорічні нещасні випадки на воді…»

Писала вже про це. Щорічні нещасні випадки на воді трапляються абсолютно на всіх пляжах, навіть обладнаних, з рятувальниками. А ділянки канівського пляжу, де саме встановлено таблички «Купатися заборонено», взагалі не були названі в списку небезпечних для купання місць.

Ви називаєте Турка «казачком» (як важко деяким людям повірити, що хтось може перейматися долею свого міста просто від любові до нього, а не з якоюсь там політичною метою), закликаєте народ не «клювати» (тобто не вірити), вважаєте його ідеї нереальними й закликаєте до конструктиву… Але ж у словах Турка багато того самого конструктиву! Деякі його пропозиції можна втілити в життя ПРОСТО ЗАРАЗ – вони не потребують особливих грошових витрат. Наприклад:

«…Безпосередньо прилеглу до Дніпра набережну дорогу перепроектувати в пішохідну центральну паркову алею з можливістю проїзду по ній виключно автомобілів спеціальних служб. Заборонити в’їзд на територію прибережного парку будь-яких інших транспортних засобів за винятком велосипедів…»
До речі, народ вже давно цього хоче. І намагалися неодноразово це зробити - перекривали алею стовпчиками, щоб на машинах по ній не їздили, зверталися до попередньої влади…

«…Заборонити на території прибережного парку будь-яке інше будівництво, встановлення стаціонарних і тимчасових малих архітектурних форм, торгових палаток, тентів і т. д. окрім прокладення пішохідних доріжок, встановлення паркових лавок та урн для сміття…»
Тут взагалі все просто – майже нічого не треба робити, головне, як у лікарів звичайно кажуть, «НЕ НАШКОДЬ». Не пошкодь те, що вже є.

«…На прибережній території, що прилягає до Лисої гори від «Кобзаревого поля» до човнової станції створити офіційний міський пляж з атракціонами, торговими точками і т.д . які повинні розміщуватись не ближче 20м-30м до води…»
Ось це якраз і є прийнятне місце для генделиків і всього, що з ними пов’язане. Там вони нікому не заважатимуть.


SKI

4 липня 2011, 17:41

IP: 76.10.160.xxx
Рейтинг: 0
Оксана, с Вами больше согласен, чем нет..) хотя я еще не видел этого гынделыка, он с какой стороны дороги?
Электричеством и посадочными местами оборудован или нет?

Pacheko

4 липня 2011, 18:58

IP: 178.213.186.xxx
Рейтинг: 0
Скоро к этим гэнделям скорее всего добавится ещё один:(

/>
Pacheko

4 липня 2011, 19:01

IP: 178.213.186.xxx
Рейтинг: 0
А здесь я вообще не видел никаких табличек:(http://www.kaniv.net/gal/4106/DSC06030.jpg


Оксана

4 липня 2011, 19:08

IP: 93.72.206.xxx
Рейтинг: 0
SKI, в том то и дело – если бы он был возле дороги, да еще подальше от домов, то ни у кого никаких претензий и не возникло бы. Но он прямо на самом пляже, совсем близко от воды, в районе спуска к Днепру возле дома № 47 по Г.Д. Электричество провели. Посадочные места под обычными синими тентами, как во всех летних кафешках (тентов несколько, все вместе занимает приличную площадь). К сожалению не имею возможности сейчас сфотографировать, но есть фото этого места, каким оно было ДО появления «заведения» - делала для родственников, которые живут не в Каневе, хотела похвастать видом из окна и близостью дома к пляжу (родственники еще удивлялись, как каневчане умудряются среди жилых кварталов сохранять берег Днепра в его природной красе, практически нетронутым цивилизацией)… Сохранили, блин (((
Оксана

4 липня 2011, 19:09

IP: 93.72.206.xxx
Рейтинг: 0
Pacheko, а у Вас случайно нет фотки генделя по Г.Д. 45-47?
turoc
4 липня 2011, 21:36

IP: 95.135.51.xxx
Рейтинг: 0
Шановному Олександру Івановичу Скорині засвідчую мою по справжньому глибоку повагу, шану за постійну громадянську небайдужість і дякую за грунтовний аналіз мого допису.
На жаль наша офіційна кулуарна міська влада на відміну від свого президента, якого вони звуть поводирем , так і не піднялась до розуміння того, що перебуваючи на чолі спільноти як мінімум нерозумно ігнорувати постійний діалог з нею.

За визначенням я турок десь наполовину, тож подаючи інформацію саме в такому ключі як то є, не міг не розуміти всіх можливих ньюансів її сприйняття.
Але.. (як постйно товчуть нам можновладці, пояснюючи чергове підтягування народних пасків - «воно то так, але…»)

Отож вам і моє АЛЕ…

Очевидна трудність умов в яких доводиться вирішувати нагальні питання міського життя.
Але…
Ні я, ні будь-хто інший не тягнув за руки-ноги до владного крісла тих, хто нині має вирішувати ці питання. Навпаки, вони всі як один до судів включно заявляли і доводили про свою спроможність та найбільшу підготовленість до перебування в тих кріслах. Забулося?

Я не мав і не маю жодного бажання перебувати у владі. То не моє і я не є підготовлений до того. Натомість я якось вирішую проблеми в сфері моєї зайнятості і маючи за це всю відповідальність сплачую податки державі, аби вона через своїх службовців робила за мене те чого я робити не взмозі або не хочу. Відповідно хочу мати змогу жити і працювати в людських умовах і в культурному середовищі певного рівня, вимагаючи відповідальності від тих кому я делегував частину своїх фінансових ресурсів і свобод.
Казна пуста як ніколи. «Грошей менше ніж було минулого року в зв’язку зі зменшенням надходжень після прийняття податкового кодексу» -каже мені влада міста.
Будучи фаховою і відповідальною, міська влада ,настановлена і вмонтована в знамениту вертикаль правлячої партії, мала б знайти аргументи для переконання свого поводиря не приймати податкову конституцію яка знищує бюджет міста і його підприємництво, не реалізувати дурнуваті проекти авто-річкових портів і вертолітних космодромів, вклавши натомість бюджетні мільйони в системи життєзабезпечення міста та маючи з цього замість постійних приводів до звинувачень прихильність бодай 25-тисячного міста.
Натомість зарили поряд ще й витягнуті з підприємців «міські» кільканадцять сот тисяч. Після реформ, оптимізацій та інвесткомісій видавлювати вже нічого і ні з кого. Що далі? Продажа людських душ та залишків землі?
Цього разу, як і було обіцяно, на першому місці молодь.Взялись наповнювати бюджет за рахунок подальшого споювання дітей та молоді розставляючи вже й на пляжах чергові генделики, бо тільки там їх ще й не було. Недосить того, що години після дев’ятнадцятої на вулицях міста не побачиш нікого окрім орангутально-зсутулених блукаючих привидів з пляшкою піва та цигаркою в руці. Свої ж бо дітки розумні й освічені, та чи застраховані?

Відносно власне самого прибережного парку -окрема розмова. Якщо коротко,як би грубо й образливо це не звучало , але…
треба бути справжнім ненажерливим ослом, щоб перетворити цей простір на примітивне скупчення генделиків, забігайлівок і інших низькосортних «закладів», в якій би красивій обгортці вони не подавались. Розумні люди мають з часом створити тут щось на зразок Ньйоркського Центрального парку в мініатюрі і матимуть з того куди більший зиск.
Відносно тимчасовості так званих МАФів, то ще не зафіксовано в новітній історії випадку, коли б хоч один з них з часом не перетворився в стаціонарний генделик, хіба що приходять круті хлопці і беруть все оптом не змінюючи суті.
А ще я досить уважно прочитав міську інвестиційну програму, програму підтримки малого бізнесу, програму «Будуємо новий Канів- духовну столицю України» на 2011-2015роки, матеріали сесійних засідань міськради ( http://www.rada.kaniv.net/akt.php?o=1).
Прочитав і заплакав. Не жду і не пропоную на відміну від проффесіоналів покращення вже сьогодні, але мати хоч якусь людську перспективу хочу таки зараз.
Pacheko

4 липня 2011, 21:56

IP: 178.213.186.xxx
Рейтинг: 2
Оксана, Так завалялась одна:
Олександр Скорина

5 липня 2011, 00:40

IP: 94.179.100.xxx
Рейтинг: 0
Шановний turoc!
Я згідний з тим, що діюча влада не та, яка потрібна Україні, Каневу. Але виправляти ситуацію черговим популізмом — це готувати суспільство переживати нові розчарування та знову обирати випадкових та безвідповідальних у політиці людей.
Оксана

5 липня 2011, 01:00

IP: 93.72.206.xxx
Рейтинг: 0
Pacheko, а Вы знаете, что у Вас талант? Не только талант фотографа, но и талант нести людям позитив! Даже во время столь острого обсуждения невозможно не улыбаться, глядя на Ваше фото :)
SKI

5 липня 2011, 07:04

IP: 76.10.160.xxx
Рейтинг: 0
Pacheko, ну а рыба в Днепре еще осталась?
turoc
5 липня 2011, 08:42

IP: 91.124.23.xxx
Рейтинг: 0
Олександр Скорина, 5 липня 2011, 00:40
«виправляти ситуацію черговим популізмом — це готувати суспільство переживати нові розчарування та знову обирати випадкових та безвідповідальних у політиці людей.»

Не думаю що заклик до зупинки варварства є популізмом.
Відносно «знову обирати», то на жаль в нас вже вкрали навіть саме це право.
turoc
5 липня 2011, 09:21

IP: 91.124.23.xxx
Рейтинг: 0
«P.S.»
«Нелегким завданням для місцевої влади є забезпечення порядку в парковій та умовно пляжній зоні... Більше цього, берег навіть елементарно комунальними службами не обслуговується, а в місцевому бюджеті не передбачається для цього коштів.
Не від легкого життя рішеннями міської ради дозволено розмістити на березі Дніпра в місцях відпочинку канівців тимчасові торгівельні заклади.»


Для місцевої (і не тільки) влади взагалі, якщо не рахувати тотального розкрадання, не існує легких завдань, бо жодним з них вона не справляється «навіть елементарно».
А далі- ну просто блиск, особливо якщо називати все своїми іменами- «заклади» то питейні.
І скільки ще накажете терпіти таку напасть?
Pacheko

5 липня 2011, 09:34

IP: 178.213.185.xxx
Рейтинг: 0
SKI, не знаю дружище-наверное лучше спросить у тех кто её ловит)
Pacheko

5 липня 2011, 09:36

IP: 178.213.185.xxx
Рейтинг: 0
Оксана, спасибо за комплиман!)...без позитива никак)))
Діва

5 липня 2011, 10:48

IP: 78.137.23.xxx
Рейтинг: 1
pacheko,04.07- 18.58,здається за 100-200м там вже є гендель,то ще мало?А фото о 21.56,то є ШЕДЕВР,а чим займаються мужчинки на задньому плані?+10

www.kaniv.net не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті користувальницьких рецензій,
оскільки вони висловлюють думку користувачів і не є редакційним матеріалом

Сторінки коментарів:



Вхід
Login:
Пароль
Пам'ятати?
Реєстрація
Забули пароль?

Нові теми:

The Economist: Світ попереду 2025

Товариство тверезості напідпитку

Влада людей з особливими потребами

Шабунін, який став учасником бойових дій, жодного разу не з’явившись у своєму підрозділі, займеться реформою ДБР, – Бойко

Силовики будуть ще більш жорстко реагувати на факти надання «липових» інвалідностей для ухилення від мобілізації.

Власник "УП" Фіала одночасно фінансує медіа в Україні, а його ТРЦ в Криму платить податки в РФ

Шукаємо волонтерів для юридичної допомоги!

Проблеми з виплатами військовим: де шукати правду?

Болівар не витримає двох

Бойова робота 28-ї окремої механізованої бригади імені Лицарів Зимового Походу

Популярні за тиждень:

The Economist: Світ попереду 2025 [0]

Про що зараз спілкуються:

Анті-гоблін
Я трохи підкину на вентилятор: - «Я буду сидіти на яхті та їсти омарів, а що буде з вами? Реформи – це реформа ВЛАДИ, а не громадян. І аж ніяк не навпаки. Анекдот. Зах.. [весь]
Влада людей з особливими потребами [1]

Цімо Sіла
"Думаю, що глава держави Андрій Борисович Єрмак (нехай святиться ім’я Його!) відправив у США прохати дозвіл на удари по території Росії не того клоуна. Треба було Кошового відправляти" - пиш.. [весь]
Шабунін, який став учасником бойових дій, жодного разу не з’явившись у своєму підрозділі, займеться реформою ДБР, – Бойко [2]

Цімо Sіла
Володимир Бойко починав цікаво. Донецький і викрив судимості януковича, пише веселі пасквілі на силовиків, але якщо він сам позиціонує себе на фронті, то звідки в Бойка скільки часу на юридичну, .. [весь]
Шабунін, який став учасником бойових дій, жодного разу не з’явившись у своєму підрозділі, займеться реформою ДБР, – Бойко [2]

tzs
WayBe, Вітаю Ва теж!
вірші. [8]

WayBe
tzs, це ж треба. 13 років тому :) Вітаю!
вірші. [8]

tzs
В мене ще його є багато, на ФБ, запрошую у друзі, кому подобається Мужик впіймав чарівну рибку… «Пусти мене й бажання швидко Тобі я виконаю в дар». «Багатим хочу буть, я.. [весь]
вірші. [8]

tzs
Знайшов свою творчість на сторінках Вашого сайту, дякую за підтримку
вірші. [8]

WayBe
vity,не пий більше
pruvit. [2]

vity
ШО/можнА ПРОГРАМУВАТИ?
pruvit. [2]

slavikf
Тут може бути ваша реклама (закреслено) рахунок для донатів 3 ОШБр
Ненароджені для війни від 3 ошб [1]

Активні оголошення:

Продам
Куплю
Робота
Послуги
Продается дом
Здам квартиру
Послуги
Міняю
Оголошення

Розділи новин:

З блогів
Міські новини
Регіональні новини
Цікавинка
Влада
Податкова
Спорт
Шевченко
Історія
Кримінал
Спортивні новини
Новини
Анонси
Районні новини
Новини району
Вибори
Політика
Флейм
Віка
Космос
www.kaniv.net
Video
Розповіді
Видання
Міські новини, екологія
Нещасний випадок
Статистика
Мистецтво
Долі людські
Транспорт
Війна
Політика, канів
Цікавинка регіональна
Історія, Свято
Обговорення
Дніпрова зірка
Бизнес
Історія, політика
Сміх тай годі!
Наука
Пожежа
Криминал
демократія і авторитаризм
права людини
Обхохочешься блин
Карти
Розваги
Милосердя
Обласні новини
Недільна школа
Міські новини, КУКіМ
Міські новини, зустріч з міським головою
Пенсійний фонд
Новини ринку
Екологія
Торренты
Канівщина,затримано, крадій, ліс
Центр Молодіжних Ініціатив
Телекомунікації
Бізнес
чат, чам
фото

Грудень
НдПнВтСрЧтПтСб
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Календар новин     


Правила сайту
Новини
Оголошення
Афіша

© 2006- Рекламна агенція "РЕКЛАМЕРА".
Контакт для розміщення реклами та матеріалів на сайті: (096) 9991699, email: waybester@gmail.com


Інформаційний партнер проекту - "Дніпрова зірка"